نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 تير 1402 - 14:18

نوای جنوب: بیانیه تحصن‌کنندگان مقابل دفاتر قوه قضاییه در تهران تاکید شده تا جمع شدن فساد و گناه تحصن ادامه خواهد داشت.

نوای جنوب:

تا جمع شدن فساد و گناه و محاکمه حسن روحانی تحصن ادامه دارد

رویداد۲۴ گروهی از مخالفان حجاب اختیاری نزدیک به دو هفته است که مقابل دفتر رئیس و دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه تحصن کرده اند. حسین الله کرم رئیس شورای هماهنگی حزب الله که رهبری این جریان را برعهده دارد، بیانیه متحصنان را تحت عنوان «شورای تحصن» در اختیار رویداد۲۴ قرار داده است.بسمه تعالی

قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَ فُرَادَى 

بیانیه شماره ۱ تحصن معیشت، حجاب و فضای مجازی

بدین وسیله به اطلاع ملت شریف ایران می رساند با توجه به ترک فعل های متعدد مسئولین دهه نود که باعث تورم و گرانی و ترویج اباحه گری و گناهان علنی در سطح جامعه و همچنین ولنگاری فضای مجاری و ... گردید.

جمعی از مردم دغدغه مند از شهرهای مختلف ایران به صورت خودجوش و بدون وابستگی به شخص یا جریان و نهاد خاصی در مقابل مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه تحصن نمودند که شرح آن به استحضار ملت می رساند.

۱. تحصن ۵ روزه مقابل مجلس در هفته اول تیرماه در اعتراض به موارد سه گانه مذکور دنبال شد. در این میان تعداد ۱۲ نماینده و یکی از اعضای هیئت رئیسه و همچنین نایب رئیس مجلس در بین متحصنین حضور یافته و ضمن مذاکره مستقیم بین طرفین به حمایت قاطع و تشکر از متحصنین پرداختند و تاکید بر تاثیر این تحصن در روند تصمیم گیریهای مجلس نمودند. آنها قول صد در صد در پیگیری مطالبات متحصنین را از جمله رفع کلیه نقایص لایحه عفاف و حجاب در چهارچوب احکام اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی متعهد شدند. این تعهد هم اکنون در لایحه عفاف و حجاب دنبال می شود.منتهی متحصنین همچنان خواستار دو فوریتی شدن رسیدگی به آن و موارد مذکور می باشند.

۲. تحصن دوم از ۱۲ تیرماه در مقابل قوه قضائیه واقع در خیابان ولیعصر(عج)، تقاطع جامی با اهداف مذکور بویژه مطالبه اجرای قانون فعلیه عفاف و حجاب و همچنین احقاق حقوق عامه، حمایت از آمرین و ناهیان از منکر و مبارزه جدی با مفسدین اقنصادی و سیاسی شکل گرفت. در این میان و طی مدت ۶ روز تحصن از هر مسئولی که در بین متحصنین حاضر شد استقبال گرم و صمیمانه ای از جمله مسئول ارتباطات مردمی، معان پیشگیری قوه قضائیه و دادستان تهران صورت گرفت و مطالبات متحصنین به طور شفاف در هفت بند به استحضار آنها رسید.متاسفانه در روز ششم با بهانه گیری های واهی و شایعه پراکنی های متعدد سعی در تخریب جریان تحصن انجام شد و در ساعات پایانی شب پلیس اقدام به جلب نامناسب متحصنین نمودند اما این حرکت موجب بیداری مردم شهرهای مختلف ایران و حضور گسترده تر تحصن گردید.

سخن کوتاه! تحصن حداقل تا اجرای دقیق و ملموس قانون فعلی عفاف و حجاب در جامعه و جمع شدن فساد گناهان علنی به ویژه کشف حجاب ادامه خواهد یافت. بی تردید مطالبات ۶ گانه دیگر تا مرحله اجرایی شدن آنها به قوت خود باقی است و لازم به ذکر است کلیه اخبار و گزارشات مربوط به تحصن از طریق کانال شورای تحصن در پیامرسان ایتا به عرض ملت می رسد.

مطالبات تحصن به ذیل است:

۱. اجرای قانون عفاف و حجاب کنونی

۲. محاکمه مانعین ساماندهی فضای مجازی

۳. برخورد قاطع با مفستدین اقتصادی

۴. محاکمه مفسدین سیاسی از جمله سران فتنه و حسن فریدون

۵. برخورد قاطع با فروشندگان کالا به دلار تلگرامی

۶. احقاق حقوق عامه (برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی)

۷. حمایت قاطع از آمرین به معروف و ناهیان از منکر

۱۸تیر۱۴۰۲

شورای تحصن



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
روحانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار