نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 تير 1402 - 17:24

نوای جنوب:فرماندار دیلم:تمامی ادارات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زوار امام حسین (ع) اهتمام جدی داشته باشند

 








نوای جنوب:فرماندار دیلم:تمامی ادارات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زوار امام حسین (ع) اهتمام جدی داشته باشند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیلم؛اولین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان دیلم به ریاست محمداسدی فرماندار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسدی امام جمعه شهرستان،مطاف رئیس ستاد عتبات و عالیات استان،معاون سیاسی فرماندار،بخشداران،رئیس شورای شهر دیلم،مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

محمد اسدی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی فقط یک راهپیمایی نیست،اظهار داشت: پیاده روی اربعین،سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی ومعنوی بزرگی بر ملت گذاشته است.

 

رئیس ستاد اربعین شهرستان دیلم به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره نمود و گفت :میلیون ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به اهل بیت و امام حسین (ع) اظهار می نمایند که این حضور نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری به دشمنان اسلام است.

 

فرماندار دیلم افزود:اربعین حسینی سرمایه بزرگی است که برگزاری با شکوه آن مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد،وقتی دشمنان اسلامی هزینه های زیادی را برای کم رنگ کردن مراسم اربعین صرف می کنند نشان می دهد که این مراسم تا چه میزان در جهان اسلام تاثیر گذار می باشد.

 

اسدی تصریح کرد:راهپیمایی اربعین یکی از بزرگترین اجتماعات در جهان است و برگزاری آن نباید به چشم یک برنامه اداری دیده شود بلکه همتی همگانی است که باید با برنامه ریزی صحیح در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن آن همراه باشد.

 

وی تاکید داشت:بررسی نقاط ایجاد موکب،ایجاد وضعیت مناسب بهداشتی برای زائرین، تامین امکانات لازم برای آنان،اسکان و امنیت زوار از مهم ترین مباحثی هست که باید دستور کار قرار گیرد 

 

در ادامه این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی و هیئآت مذهبی  آمادگی خود را جهت همکاری و مساعدت در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی اعلام کرده برنامه ها و نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان نمودند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فرمانداری دیلم

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار