نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1402 - 22:00

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیلم؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست محمداسدی سرپرست فرمانداری و با حضور اعضای شورای ترافیک استان و شهرستان و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیلم؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست محمداسدی سرپرست فرمانداری و با حضور اعضای شورای ترافیک استان و شهرستان و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

سرپرست فرمانداری دیلم اظهار داشت:  اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود.

 

وی گفت: کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اصلی، بلوارها، احداث سرعت گیرها و ساماندهی میادین شهر از اولویت‌های کاری شورای ترافیک شهرستان است و بر همین اساس مصوبات شورای ترافیک باید علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان در این خصوص هرچه بهتر مرتفع شود.

 

اسدی عنوان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد.

 

وی جلسه شورای هماهنگی ترافیک را یکی از جلسات مهم شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: این‌ جلسات به صورت ‌مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط داشته و باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان توجه شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فرمانداری دیلم

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار