نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 خرداد 1402 - 07:06

نوای جنوب:فرماندار تنگستان در مراسم تقدیر از شوراهای بخش دلوار ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها، پیام این دهه را نوع‌دوستی و محبت به همدیگر دانست.





نوای جنوب:فرماندار تنگستان در مراسم تقدیر از شوراهای بخش دلوار ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها، پیام این دهه را نوع‌دوستی و محبت به همدیگر دانست.

 

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری تنگستان؛ احمد لطفی بیان کرد: به گفته‌ی مقام معظم رهبری شوراها بعنوان خدمتگزاران راستینی هستند که در مسیر توسعه ایران اسلامی قدم برمی‌دارند.

 

وی ضمن اشاره به اینکه از اقدامات شوراهای اسلامی و دهیاران عزیز در شورای بخش دلوار، روستاهای بخش و شهر دلوار تقدیر و تشکر میکنم، اضافه نمود: اقدامات بزرگی با تلاشهای شوراها و دهیاران در طول دو سال گذشته در بخش دلوار انجام شده و مردم خدمات انجام شده در روستاها و شهر دلوار را لمس کرده اند.

 

لطفی با بیان اینکه امروز اختیارات شوراها و دهیاران، اختیارات بالایی‌ست، عنوان کرد: 

اعتباراتی که به دهیاری‌ها در سال گذشته پرداخت شد، معادل اعتبارات مدیریت ارشد شهرستان در فرمانداری بوده است.

 

وی تصریح کرد: در لابلای خدماتی که دولت خدمتگزار انجام میدهد، عده ای با فرافکنی این اقدامات را مخدوش جلوه می‌دهند که در این میان نقش شوراها در این وضعیت، بسیار مهم بوده که بتوانند مردم را در جریان واقعی امور قرار دهند.

 

احمد لطفی ادامه داد: اگر خدمات و فعالیتهایی که انجام شده را درست به مردم ارائه ندهیم، عده‌ای از روی عمد و یا عدم آگاهی فعالیتها و اقدامات را پنهان کرده و یا وارونه جلوه می‌دهند.

 

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: در طول کمتر از دو سال که از عمر دولت مردمی آیت‌الله رییسی می‌گذرد، در تنگستان و در بخش دلوار، فعالیتهای گسترده ای در حوزه های مختلف مانند تامین و تقویت برق، ایجاد مخازن و نوسازی خطوط اب، فعالیتهای اقتصادی و ایجاد زیرساختهای گردشگری، شیلاتی و دریایی، درمانی و احداث مدارس مختلف انجام شده که مردم از این اقدامات و فعالیتها در حال استفاده هستند، اما احتمال دارد که بنا به دلایلی در جریان انها نباشند. 

 

وی یادآور شد: اخیرا و در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان، شهرک مولد شیلاتی در بخش دلوار که بعنوان نهمین شهرستان کشور که این ظرفیت اقتصادی و کشاورزی در آن ایجاد می‌شود، کلنگ‌زنی شد که این طرح ملی می‌تواند در آینده خدمات خوبی را برای مردم روستاهای بخش ارایه دهد.

 

لطفی ضمن اشاره به اینکه اقدامات شهرداری دلوار در یک سال اخیر در حوزه‌ی اسفالت معابر، معادل چند سال گذشته بوده، بیان نمود: همه‌‌ی اینها خدمات دولت و نهاد مردمی شوراها بوده که باید مردم را نسبت به انها آگاه کرد.

 

احمد لطفی با تاکید بر وحدت و پرهیز از نفاق و اختلاف توسط شوراها، گفت: به کوچکترین مسایل و امور در تمام نقاط شهرستان نیز برای خدمت بیشتر به مردم ورود میکنیم و توقع داریم شوراها از ظرفیت فکری مردم در امور مختلف کاری خود استفاده کنند.

 

فرماندار تنگستان با یادآوری اینکه برای انتخابات پایان سال باید از همین الان برای حضور پرشور مردم در این رویداد مهم برنامه‌ریزی کنیم؛ اضافه کرد: یقین دارم که همچون گذشته مردم در این رویداد سیاسی مشارکت خود را نشان خواهند داد.

 

در پایان این مراسم، از شوراهای اسلامی بخش و شهر دلوار، عوامل بازسازی مقبره شهید رییسعلی دلواری، عوامل برگزاری کنگره‌ی شهید رییسعلی دلواری در سال گذشته و روابط‌عمومی‌های بخش دلوار تقدیر شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار