نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 ارديبهشت 1402 - 00:40
بمناسبت هفته کارگر:

نوای جنوب:دکتر سید محمدرضا میری لواسانی در پیام خود بمناسبت روز جهانی کارگر آورده است:یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از زحمات کارگران پرتوان و تلاش‌گر   که با همت والای خود چرخ تولید و صنعت کشور را می‌گردانند، تشکر و قدردانی کنیم.





نوای جنوب:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کارگر ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است»(مقام معظم رهبری (مدظله العالی))

روز جهانی کارگر بر جامعه کارگری شرکت پتروشیمی پردیس مبارک باد.

دکتر سید محمدرضا میری لواسانی در پیام خود بمناسبت روز جهانی کارگر آورده است:

یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از زحمات کارگران پرتوان و تلاش‌گر   که با همت والای خود چرخ تولید و صنعت کشور را می‌گردانند، تشکر و قدردانی کنیم.

تصور پیشرفت و توسعه جامعه بدون حضور قشری به نام کارگر محال است و بر همین اساس جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های دین مقدس اسلام مورد توجه ویژه است و قداست کار و مجاهدت تا مرتبه شهادت اعتلا بخشیده شده است.

روز کار و کارگر یادآور تلاش پولادمردانی است که در کارگاه‌ها   با اراده‌ای قوی و روحیه خستگی‌ناپذیر، به عنوان نیروی محرکه اقتصادی نقش مهمی در زمینه تولید و اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.

شرکت پتروشیمی پردیس این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران معزز، در راستای شکوفایی اقتصاد کشور   همواره نقش موثری  را ایفا نماید  

این مناسبت ارزشمند را به کارگران  استان بوشهر و بطور خاص کارگران پرتلاش و شریف پتروشیمی پردیس  تبریک عرض نموده و   از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش   که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان تجسمی از همت والایشان است ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 

  سید محمدرضا میری لواسانی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار