نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1402 - 23:09
مدیری کارامد و متخصص

نوای جنوب:دکتر محمدرضالواسانی دانش­‌آموخته دکتری مدیریت ریسک از دانشگاه لیورپول انگلیس، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس دروس انرژی، مالی و اقتصادی در مقطع ارشد و دکتری می­‌باشد.





نوای جنوب:دکتر محمدرضا میری لواسانی مدیرعامل جدید پتروشیمی پردیس با برنامه های مدون و زیربنایی برای پویایی این شرکت صنعتی ،اقتصادی در پی دستیابی به افق های روشن و درخشان است.

دکتر میری لواسانی دانش­‌آموخته دکتری مدیریت ریسک از دانشگاه لیورپول انگلیس، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس دروس انرژی، مالی و اقتصادی در مقطع ارشد و دکتری می­‌باشد.

ریاست هیات مدیره شرکت­­های بیمه البرز، سرمایه­‌گذاری تجارت بیمه نو، عضویت در هیات مدیره لیزینگ آریا دانا، آرمان اطلس، ثمین پترو دانا، مشاور شرکت­های نفت و گاز پارس، شرکت ملی نفت، شرکت صنایع دریایی فراساحل و معاون ریسک بانک دی از جمله سوابق این مدیر متخصص و باسابقه است.

مدیر عاملی شرکت آلومینیوم اراک آخرین تجربه این مدیر برنامه­‌محور می‌­باشد که در حدود 18 ماه قائم مقامی و مدیر عاملی، با توجه ویژه به تولید باکیفیت، مدیریت بهای­‌تمام­‌شده، صادرات، مدیریت زمان و هزینه در اجرای طرح­های توسعه­‌ای، توانست این شرکت را در رتبه 75 از صد شرکت برتر معرفی و با وجود تحریم­‌ها، صادرات حدود 200 میلیون دلاری در سال 1401 را  به همراه داشته باشد.

این مدیر جوان علمی و عملیاتی ضمن تجربه کافی در حوزه­‌های تولیدی، بازرگانی، لجستیک، تعمیرات و نگهداری، HSE ، تسلط کامل به زبان خارجی و مذاکره­‌های بازرگانی را نیز دارا می­باشد. تخصص کامل در حوزه تامین منابع، اجرای طرح­‌های توسعه‌­ای و شناخت کامل از بازار سرمایه از جمله دیگر توانمندی‌­های این مدیر متعهد و اخلاق­‌مدار است.

انتصاب این مدیر درپتروشیمی پردیس نوید دهنده اتفاقات مثبت و چشم­گیر در این شرکت اوره ساز بوده و انتظار می­رود با دکترین کاری این مدیر برنامه‌­محور، ارزش­‌آفرینی و سودآوری حداکثری برای سهامداران و ذینفعان این شرکت به همراه داشته باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار