نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 فروردين 1402 - 08:47

نوای جنوب:نماینده عالی دولت در بخش دلوار در پیامی از آحاد مردم و دست اندرکاران ستاد  تسهیلات سفر بخش دلوار و شهرستان تنگستان تقدیر نمود. 

متن پیام دکتر عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار به این شرح است:





نوای جنوب:افزایش ۹/۲۱ درصدی سفر به بخش دلوار با تردد ۱۶۶/۲۶۶ خودرو نشان از رضایت مندی مسافرین از خدمات رفاهی ، امنیتی و اقتصادی در بخش دلوار است

نماینده عالی دولت در بخش دلوار در پیامی از آحاد مردم و دست اندرکاران ستاد  تسهیلات سفر بخش دلوار و شهرستان تنگستان تقدیر نمود. 

متن پیام دکتر عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

امسال تلاقی آداب و رسوم دیرینه ملی و مذهبی با فرهنگ غنی اسلامی و تمدن آریایی پیوندی عمیق و سرشار از عظمت و زیبایی را  خلق کرد و بهار طبیعت همزمان با بهار قرآن ، دل و جان هر انسانی را صفا داد و مزین به نور الهی نمود . 

همت والای همه دست اندرکارانی که خود را وقف خدمت صادقانه کرده و شرایط مطلوب سفر را برای هموطنان، فراهم نموده  و آرامش و امنیت و لذت و نشاط  معنوی را برای هم میهنان عزیزمان ، همزمان با ماه مبارک رمضان  در بخش ولایتمدار دلوار ایجاد نمودند، ستودنی است .

 اکنون که سفرهای نوروزی به پایان رسیده و طبق آمار ۱۶۶/۲۶۶ تردد به بخش دلوار با ۹/۲۱ درصد افزایش سفر نسبت به سال گذشته ثبت گردیده است ؛ جا دارد از استاندار محترم و معاونین ایشان ،فرماندار و معاونین محترم فرمانداری تنگستان ،امام جمعه معزز بخش دلوار، اعضای محترم شورای تأمین شهرستان تنگستان، اعضای محترم شورای اداری ،شهرداری و شورای اسلامی بندر دلوار،دهیاران و اعضای محترم شورای اسلامی روستاها،هلال احمر تنگستان ،شورای اسلامی بخش دلوار ،به ویژه فرماندهی محترم سپاه امام حسین(ع) دلوار و همکاران ایشان ، فرماندهی محترم نیروی انتظامی تنگستان و همکاران ایشان در بخش دلوار ، شهردار محترم دلوار و همکاران زحمت کش ایشان ، فرماندهی محترم پایگاه دریایی  شهید رئیسعلی دلواری و همکاران ایشان ، مدیران محترم آب و برق شهرستان و بخش ، نیروهای مخلص بسیجی و مردمی و آمران به معروف و ناهیان از منکر و  همه اقشار مختلف مردم و نخبگان، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و تمامی  دست اندرکارانی که به نحوی از انحاء در حوزه های اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، نظامی، انتظامی و ... همکاری و مساعدت نمودند و همچنین از مجموعه عوامل صدا و سیما، رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان پرتلاش که در اطلاع رسانی شایسته نقش آفرینی داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

در پایان ضمن اذعان به برخی کاستی و کمبودها اظهار امیدواری می نمایم که با تلاش دست اندرکاران و مسئولین اجرایی استان و شهرستان  برای رفع موانع و مشکلات  در نوروز سال آینده اقدامات و گامهای لازم برداشته شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بخشداری دلوار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار