نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1402 - 21:38

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری دو نفر هنجارشکن که کلیپ آنها در فضای مجازی و رسانه‌های معاند بازتاب داشت خبر داد.

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری دو نفر هنجارشکن که کلیپ آنها در فضای مجازی و رسانه‌های معاند بازتاب داشت خبر داد.سرهنگ حمیدرضا حبیبی اظهار کرد: طی روز گذشته و پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی معاند که میان شهروندان بازتاب منفی و موجب آزردگی خاطر متدینین شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس کنگان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، ۲ فرد هنجارشکن را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی اقدام به دستگیری آنها کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان تصریح کرد: هر دو متهم غیربومی شهرستان هستند که با ظاهری زنانه اقدام به تهیه و بارگذاری کلیپ در قضای مجازی کرده بودند.

حبیبی عنوان کرد : هر دو متهم در اعترافات خود به خوردن مشروبات الکلی اعتراف و معترف شدند که زنان را در آن شب به کشف حجاب ترغیب می‌کردند.

وی با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می کند، گفت: شهر شهید پرور کنگان جای اینگونه اقدامات و رفتارهای خلاف شرع و عرف نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد قاطع می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کنگان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار