نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1402 - 12:08

نوای جنوب:وریر خارجه گفت: گفت پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.

نوای جنوب:وریر خارجه گفت: گفت پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.

وزیر خارجه کشورمان با اشاره به دعوت عربستان از رئیسی برای سفر به ریاض گفت: ما نیز دعوت مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.

 به نقل از ایسنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران در گفتگو با شبکه الجزیره گفت که قرار است طرحی در مجلس شورای اسلامی ایران مطرح شود و برای مذاکرات هسته‌ای سقف تعیین شود و در‌های مذاکرات باز نخواهد ماند.

وی گفت که پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد که به همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی پایبند هستیم.

وزیر خارجه کشورمان در این گفتگو همچنین خاطرنشان کرد که قطر همواره در مسیر درست حرکت کرده است و در مذاکرات تبادل زندانیان و توافق هسته‌ای نقش ایفا کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
عربستان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار