نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 فروردين 1402 - 13:33

نوای جنوب:لطفی فرماندار تنگستان: *با همکاری تمام دستگاهای متولی در شهرستان تنگستان با هنجار شکنان برخورد قاطع صورت گیرد.





نوای جنوب:لطفی فرماندار تنگستان: *با همکاری تمام دستگاهای متولی در شهرستان تنگستان با هنجار شکنان برخورد قاطع صورت گیرد.*

 

نشست هماهنگی تسهیلات سفر بخش دلوار با حضور بخشدار دلوار و مدیران و فرماندهان دستگاهای امنیتی به ریاست فرماندار تنگستان در بخشداری دلوار برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه آقای عالی پور بخشدار دلوار ضمن عرض سلام و تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان  و تشکر بابت هماهنگی های خوب بعمل آمده توسط همه دستگاههای اجرایی ، امنیتی و انتظامی شهرستان و بخش جهت رفاه حال مسافرین نوروزی بیان داشت که متاسفانه بعضا برخی مسایل  و موضوعات مختلف و  ناهنجاریهایی در ساحل و مجتمع های تجاری دلوار از قبیل کشف حجاب و روزه خواری  و ...  اتفاق می افتد که در شان مردم این خطه شهید پرور و دلاورخیز نیست و  لازم است برنامه ریزی منسجم تری جهت برطرف کردن این مشکلات و ناهنجاریهای بوجود آمده صورت بگیرد.

در ادامه این نشست نیز فرماندار تنگستان ضمن تبریک ایام سال نو گفت: امنیت مسافران نوروزی و توجه ویژه به مسائل فرهنگی جز اهداف مدیریت کلان شهرستان تنگستان بوده که در این ایام بصورت یک امر ضروری مدیریت و انجام خواهد گرفت.

ایشان با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و مقارن شدن آن با ایام نوروز بیان نمود:مقوله فرهنگی و فرهنگ سازی و نگهداشت حرمت این ماه مبارک یک امر ضروریست و با هنجار شکنان برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود:با یک مدیریت جامع ،فضایی امن و سالم را برای همه مسافران نوروزی و شهروندان عزیز ارائه خواهیم نمود.

فرماندار تنگستان ایجاد فضای معنوی و فرهنگی را در ماه مبارک رمضان یک امر مهم دانست و گفت:برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری مراسمات ترتیل خوانی ،پخش اذان صبح و ظهر و مغرب،برگزاری نماز جماعت و برگزاری  مسابقات گوناگون برای کودکان و نوجوانان  در ایام نوروز در ساحل دلوار انجام گیرد.

وی در ادامه بیان نمود: در شهر دلوار با حداقل امکانات توانسته ایم بیش از سه برابر جمعیت شهر روزانه خدمات ارائه دهیم.

فرمادار تنگستان ضمن تذکر به تمامی هنجار شکنان و فروشندگان مجتمع های تجاری در امر کشف حجاب گفت:

با عاملان و برهم زنندگان نظم و امنیت و نیز فروشندگان و مهمانهای نوروزی که کشف حجاب نموده اند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

ایشان توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و احتیاط را یک امر ضروری دانست و بیان نمود: ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی ، لازم است گشتها در مسیرهای پر تردد بیشتر  گردد .وی در ادامه تاکید نمود:فروشندگان در مجتمع های تجاری دلوار شئونات اسلامی را رعایت نمایند  که در صورت مشاهده توسط نیروهای امنیتی و دستگاهای متولی آن واحد تجاری پلمپ خواهد شد

لطفی در پایان این نشست گفت: از زحمات تمامی اعضای شورای اداری شهرستان تنگستان به ویژه بخشداران دلوار و مرکزی و معاونین فرمانداری تنگستان جهت بازدید شبانه روزی در امر خدمات و تسهیلات سفر تقدیر و تشکر مینمایم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار