نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1401 - 01:09

نوای جنوب:هواشناسی بوشهرکارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وزش باد‌های شمالی تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد و سواحل استان مواج و توفانی است.

نوای جنوب:محمدرضا سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که وزش باد‌های به‌نسبت شدید تا شدید شمال غربی تا روز دوشنبه هفته پیش‌رو در استان ادامه خواهد داشت، بنابراین در این مدت خلیج فارس و سواحل استان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد و افزود: در ساعت‌هایی از وقت امروز تا اوایل شب با افزایش پوشش ابر در مناطق مرکزی و جنوبی استان، احتمال وقوع بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی جهت وزش باد را شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل و روی دریا در برخی ساعت‌ها تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد و اعلام داشت: ارتفاع موج دریا هم ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر و در برخی ساعت‌ها تا بیش از ۳ متر خواهد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۰۰ بامداد، مد اول دریا ساعت ۶:۱۰، جزر دوم ساعت ۱۰:۴۵ و مد دوم ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هواشناسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار