نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آذر 1401 - 08:12

نوای جنوب:انتظار می‌رود از عصر جمعه و طی روز شنبه بارش‌ها تقویت و تشدید شود.

نوای جنوب: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه بارشی به استان از روز پنج شنبه تا پایان روز یکشنبه است.هادی سالاری اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه بارشی به استان از پنج شنبه و تداوم فعالیت آن تا پایان روز یکشنبه است. در این مدت بارش باران همراه با وزش باد گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در نقاط مختلف استان و روی دریا پیش بینی می‌شود.

او اضافه کرد: انتظار می‌رود از عصر جمعه و طی روز شنبه بارش‌ها تقویت و تشدید شود. از اواخر روز پنج شنبه تا روز یکشنبه آینده به سبب وزش باد نسبتا شدید خلیج فارس به تناوب مواج خواهد بود.  

وی با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده نسبت به فعالیت سامانه قدرتمند بارشی هشدار نارنجی (اقدام ضروری) صادر شده، ادامه داد: در این راستا نسبت به آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در برخی نقاط ، احتمال شکستن درختان و احتمال خسارت به سازه های سبک و ناپایدار به دلیل وزش باد، احتمال وقوع رعد و برق و خطر آتش سوزی در تاسیسات برق شهری و تاسیسات و مخازن نفتی و گازی، لغزندگی جاده ها، مواج شدن دریا و سواحل استان هشدار داده می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هواشناسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار