نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 بهمن 1401 - 13:24
عضو شورای شهر:

نوای جنوب:سایت خبری خلیج فارس نوشت:کرمی، عضو شورای شبانکاره در سخنانی مدعی توزیع اعتبارات بلاعوض شهرداری به اشخاص شده و گفته: پرداخت بلاعوض بدون مصوبه شورا به اشخاص و عدم تسویه حساب با کارکنانی که از بازنشستگی شان یکسال می گذرد از اتفاقات ناخوشایند و غیر قانونی در شهرداری شبانکاره است.





نوای جنوب:سایت خبری خلیج فارس نوشت:کرمی، عضو شورای شبانکاره در سخنانی مدعی توزیع اعتبارات بلاعوض شهرداری به اشخاص شده و گفته: پرداخت بلاعوض بدون مصوبه شورا به اشخاص و عدم تسویه حساب با کارکنانی که از بازنشستگی شان یکسال می گذرد از اتفاقات ناخوشایند و غیر قانونی در شهرداری شبانکاره است. همچنین بکارگیری پیمانکار غیرقانونی که از اقوام نزدیک یکی از اعضای شورای شهر می باشد (پیمانکار شرکت ثبتی ندارد و مزایده برگزار نشده) تخلف می باشد.

در همین راستا  کرمی عضو شورای شهر شبانکاره در گفتگو با نوای جنوب ضمن تایید موارد فوق اظهار داشت شهرداری شبانکاره علیرغم اعلام عدم در اختیار گذاشتن ماشین الات به افراد در چندین مرحله ماشین الات سنگین را بمدت چند روز و ختی خارج از محدوده شهر در اختیار افرادی قرار داده است،وی افزود شهرداری در گذشته مبالغی از پیمانکار جمعه بازار طلبکار و لی در این خصوص اقدامی نکرده است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار