نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 آذر 1401 - 09:20
چرا توصیه های رئیسیی عملیاتی نمی شود؟

نوای جنوب:حجت الاسلام ذوالنوری بیان داشت: برخی از مدیران هستند که چوب لایه چرخ دولت می‌گذارند و عقل سلیم این را تأیید می‌کند که بانیان وضع موجود در مقام مسئول نباید باشند.





نوای جنوب:حجت الاسلام ذوالنوری بیان داشت: برخی از مدیران هستند که چوب لایه چرخ دولت می‌گذارند و عقل سلیم این را تأیید می‌کند که بانیان وضع موجود در مقام مسئول نباید باشند.

وی در ادامه عنوان داشت: اینکه اقتصاد کشور دچار مشکلاتی است همگان بر آن واقف هستند و اگر نطق‌های نمایندگان مجلس را بشنوید داغ‌تر از دانشجویان درد مردم را فریاد می‌زنند.

نماینده قم در خانه ملت ابراز داشت: هر دولتی اقدامات مثبت و منفی داشته است و ابتدای کار این دولت اتفاقاتی افتاد که مسیر دولت را ناهموار کرد.

بانیان وضع موجود نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند

به گفته رئیس‌جمهور، دولت به همه احترام می‌گذارد اما بی‌تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند. داشتن روحیه انقلابی، جهادی و کارآمد بودن از محورهای مورد تاکید این دولت است.

آیا علیرغم تاکید چند باره رئیس جمهور هنوز در همین استان بوشهر بسیاری از مدیران دولت قبل وکسانی که نزدیکان دولت قبل بودند یکه تازی می کنند!هستند روسای ادارات منصوب دولت قبل علیرغم نارضایتی مردمی هنوز به مسئولیت خود ادامه می دهند!در مدیران حوزه صنعت و انرژی شرایط بدتر است جز معدود مدیران عامل حامی دولت انقلابی بیشتر مدیران منطقه منصوبین دولت قبل و تیمهای مشاور و رسانه انها حامیان شناخته شده دولت قبل و نزدیکان مدیران ارشد دولت سابق و نمایندگان سابق فراکسیون اصلاحات هستند !و جالب این است با حمایت و سناریو همین افراد در تهران برای همین ها تجلیل و حاشیه امن درست میشود تا بتوانند تیم شناخته شده نزدیکان دولت قبل را حمایت!کنند،بسیاری از مسئولین روابط عمومی ها دست نخورده از منصوبین دولت قبل و با همان رویه قبل کار می کند .

همه اینها باعث انزوای هرچه بیشتر حامین دلسوز دولت انقلابی،نارضایتی مردم بدلیل عملکرد عاملین وضع موجود که نتیجه ان انتقادها از دولت میشود،براستی این شرایط تا کی ادامه دارد؟

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
عامل وضع موجود

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار