نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 آذر 1401 - 19:42

نوای جنوب:نوای جنوب: شنبه نوزدهم آذرماه ۱۴۰۱ مراسم تودیع و معارفه سرپرست واحد منابع طبیعی و آبخیزداری بخش سعدآباد صورت و حمید کهن جای خود را به  مهرداد منصوری داد*.

نوای جنوب: شنبه نوزدهم آذرماه ۱۴۰۱ مراسم تودیع و معارفه سرپرست واحد منابع طبیعی و آبخیزداری بخش سعدآباد صورت و حمید کهن جای خود را به  مهرداد منصوری داد*.

  در این آیین که  در محل دفتر بخشدار سعدآباد انجام پذیرفت، شریفی بخشدار سعدآباد، حسین مالکی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان دشتستان، سید عبدالرحمان محمدی شهردار سعدآباد و جمعی از کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری حضور داشتند.

🟥 مالکی هدف از این جایگزینی را اجرای یک فرایند معمولی اداری عنوان و گفت: واحد آبخیزداری و منابع طبیعی با توجه به حوزه مسؤلیت و حساس بودن مأموریت های خود همواره نسبت به عملکرد واحد‌های زیر مجموعه دقت نظر و ارزیابی های لازم را مد نظر قرار می دهد. 

🔷 ایشان ضمن تشکر از خدمات و تلاشهای حمید کهن در طول دوران مسؤلیت، برای مهرداد منصوری در اجرای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم و توجه بیشتر به اهداف حوزه مسؤلیت همراه با تأمل مضاعف با نماینده عالی دولت در بخش سعدآباد را خواستار گردید.






















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار