نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 آبان 1401 - 01:58

نوای جنوب:حجت الاسلام محمود محمودی در آیین زنگ مقاومت و استکبار ستزی در مدرسه شهید عاشوری محله گوده گفت: یکی از راهکارهای تحقق استکبار ستیزی در جامعه بیان جنایات استکبار جهانی در طول تاریخ بویژه قرون اخیر است.

نوای جنوب:زیارتی ف کنگان:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام جمعه کنگان:

آمریکا بانی و باعث بزرگترین آشوب ها و جنایات و جنگ افروزی های بشری است

حجت الاسلام محمود محمودی در آیین زنگ مقاومت و استکبار ستزی در مدرسه شهید عاشوری محله گوده گفت: یکی از راهکارهای تحقق استکبار ستیزی در جامعه بیان جنایات استکبار جهانی در طول تاریخ بویژه قرون اخیر است.

وی بیان کرد: مردم انقلابی دنیا استکبار ستیزی را از اندیشامامین انقلاب آموخته اند و امروز ایران نماد استکبار ستزی در دنیاست.

امام جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز گفت: شهدای دانش آموز و دانشجو بجای قلم تفنگ بدست گرفتند و با جهاد در راه خدا و ایستادن در برابر دشمن به ما درس زندگی و آزادگی آموختند.

محمودی عنوان داشت: شهید فهمیده و شهدای دانش آموز مانند شهید صافی از استان بوشهر ثابت کردند می توان با سن کم قهرمان ملی شد.

وی در پایان با تبیین تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن نوجوانان و جوانان و ایجاد شکاف بین آنان و انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی و ملی بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان و دیگر اقشار مردم با حضور پرشکوه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ضمن اعلام استکبار ستیزی به دشمن ثابت خواهند کرد پای انقلاب و ارزشها و خون شهیدان ایستاده و با فرهنگ ایثار و شهادت هرگز فاصله نخواهند گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت: 13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است.

اقای احمد بحرینی پور افزود: 

قرائت قرآن – صلوات خاصه امام رئوف -  دکلمه – سرود دسته جمعی و .... از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

این آیین به همت مدیریت آموزش و پرورش ، بسیج دانش آموزی و مجموعه مدرسه شهید عاشوری محله گوده در این مرکز آموزشی برگزار شد.






























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کنگان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار