نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 آبان 1401 - 16:05

نوای جنوب:به گفته وی، فقط در بحث آلایندگی حدود 30 تا 40 میلیارد تومان مطالبات شهرداری مرکز استان زمین مانده و با وجود ارائه راهکارها برای تحقق آن، ولی پیگیری نشده است

نوای جنوب:

 

 در جلسه امروز شورای شهر بوشهر  جعفر پورکبگانی عضو شورا با انتقاد از عدم وصولی برخی کدهای درآمدی شهرداری در نیمه نخست امسال نظیر عوارض آلایندگی و برخی ردیف ها که نیاز به پیگیری از وزارت کشور داشته، گفت: تحقق این ردیف ها نیازمند پیگیری و جدیت دارد، ولی نماینده شهرداری در تهران پای مرغ هم باز نمی کند و این ردیف ها محقق نشده است.

به گفته وی، فقط در بحث آلایندگی حدود 30 تا 40 میلیارد تومان مطالبات شهرداری مرکز استان زمین مانده و با وجود ارائه راهکارها برای تحقق آن، ولی پیگیری نشده، حتی در کمیسیون ماده 77، وقتی پرونده طلب شهرداری از کشتیرانی مطرح شد، نماینده حقوقی سازمان حمل و نقل لایحه نداد و تا این میزان تعلل دیده می شود. 

وی هشدار داد: با این وضعیت تحقق بودجه شهرداری، نیمه دوم سال با فاجعه بودجه ای مواجه ایم، چرا که فقط یک قلم باید 6 میلیارد تومان مازاد درآمد داشت تا به دلیل مصوبه مجلس برای افزایش حقوق ها، شهرداری بتواند حقوق نیروهایش را بپردازد.

در همین حال، نیک روش رییس شورای شهر اظهار کرد: انشالله پیش بینی های لازم صورت می گیرد وخدا هم دست ما را می گیرد و کمک می کند.

همچنین در این نشست دو لایحه یکی خرید مبلمان پارک و سطح شهر به میزان 2 میلیارد و 800 تومان تایید شد. همچنین با لایحه بخشودگی 50 درصدی عوارض کسب و پیشه مربوط به سال 1400 موافقت شد. در همین خصوص زندی نیا و برزگرزاده با اشاره به اینکه تجهیزات توانخواهان کم پیش بینی شده، خواستار توجه به این مطالبه در خریدهای بعدی مبلمان شهری شدند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورکبگانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار