نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 مهر 1401 - 08:17

نوای جنوب: فرماندار گناوه گفت: وضعیت زمین‌هایی که در این شهرستان مناسب برای احداث مسکن است، توسط دستگاه‌های متولی مشخص و تعیین تکلیف شود.





نوای جنوب: فرماندار گناوه گفت: وضعیت زمین‌هایی که در این شهرستان مناسب برای احداث مسکن است، توسط دستگاه‌های متولی مشخص و تعیین تکلیف شود.

 

◽به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، محمدتقی صفری در جلسه شورای تامین مسکن و بررسی مصوبه‌های سفر استاندار بوشهر در این حوزه افزود: استاندار بوشهر در سفر خود به این شهرستان باهدف  وضعیت و رفع مشکلات تامین مسکن این شهرستان بازدیدی به صورت میدانی انجام داد و با برگزاری جلسه‌ای مصوباتی اتخاذ شد که پیگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

◽وی اظهارداشت: یک قطعه زمین ۴۷ هکتاری از منابع ملی در یکی از روستاهای نزدیک به مرکز شهر، مکانی مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که باید اداره راه و شهرسازی نسبت به مشخص شدن آن و تحویل به بنیاد مسکن اقدام کند.

◽صفری گفت: در دیگر نقاط شهرستان زمین برای احداث مسکن وجود دارد که در صورت وجود موانع و مشکلات، باید با چاره اندیشی به حل آن کمک کنیم.

◽فرماندار گناوه بیان کرد: باتوجه به اینکه اراضی تل چیتی در نزدیکی ساحل  این شهر یکی از بهترین نقاط بکر برای جذب گردشگران به شمار می‌آید ، بخشی از آن متعلق به چندین مالک است که باید برای توافق با آنها جلسه ای برگزار شود و بخش دیگری که جزو اراضی ملی است برنامه ریزی لازم در این حوزه صورت گیرد.

◽وی اظهارکرد: وضعیت الحاق محله امید به محدوده طرح تفصیلی شهر گناوه نیز باید هرچه زودتر انجام شود تا بتوانیم یک سری خدمات برای ساکنان آن از جمله آسفالت خیابان اصلی فراهم شود.

◽فرماندار گناوه گفت: اداره راه و شهرسازی در باره ساماندهی منازل مسکونی سازمانی اقدام کند و در صورتی که کارمندی بیشتر از مهلت قانونی سکونت داشته است، برنامه ریزی لازم برای تخلیه به صورت شایسته صورت گیرد.

◽وی بیان کرد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی بر ساخت و سازهای ساختمانی اعم از تجاری و مسکونی دقت و نظارت مستمر داشته باشند.

◽فرماندار گناوه بر ساماندهی دستفروشان در سطح میدان اصلی و بازار تجاری این شهر تاکید کرد و افزود:  شهرداری در این زمینه با همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ریزی لازم انجام دهد.

◽وی گفت: رعایت استاندارد و ایمن سازی در ساخت و سازهای مجتمع های تجاری  و پارکینگ در این نقاط باید مدنظر قرار گیرد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار