نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 مهر 1401 - 23:34
همدلی ادامه دارد

نوای جنوب:600 بسته لوازم التحریر به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان به دستور دکتر غلامرضا جمشیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی استان بوشهر اهدا شد.








نوای جنوب:اهدای 600 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم بضاعت استان بوشهر توسط پتروشیمی پردیس*

 

🔸 600 بسته لوازم التحریر به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان به دستور دکتر غلامرضا جمشیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی استان بوشهر اهدا شد.

 

🔹مدیر مجتمع پتروشیمی پردیس که به نیابت از دکتر جمشیدی در آیین اهدای این بسته های لوازم التحریر حضور داشت، گفت: مسئولیت اجتماعی تعهد مستمری است که ما با هدف مشارکت در توسعه اقتصادی و بهبود کیفیت زندگی مردم منطقه و نیروهای شاغل در این شرکت به آن پایبندیم و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم. 

 

🔸مهندس سعادت معتمدی با بیان اینکه پتروشیمی پردیس فعالیت در زمینه های اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی، بهداشتی  و نیز پاسخگویی به جامعه ای که در آن فعالیت می کند را بخش مهمی از فرآیند کسب و کار خود می داند، اذعان کرد: این شرکت با کسب جایگاه شرکت پیشرو در جمع صنایع ایران با پیش بینی نیازهای جامعه ی خود همه ساله دست به فعالیت های گسترده و داوطلبانه می زند که ساخت دو مدرسه 6 کلاسه، ساخت پارک، حمایت از گونه های جنگل حرا در استان بوشهر، تأمین تجهیزات پزشکی، مشارکت در ساخت مسکن نیازمندان، تامین بسته های معیشتی، کمک به تیم های ورزشی، حمایت از برنامه های فرهنگی، آموزشی، آیینی و مردمی، برنامه ریزی برای احداث بیمارستان، حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و کمک به گروه های جهادی بخشی از این فعالیت هاست.

 

🔹وی افزود: مجموع هزینه های پتروشیمی پردیس در حوزه مسئولیت های اجتماعی طی 3 سال اخیر بیش از 37 میلیارد تومان است که بخشی از آن توسط کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت و بخشی نیز از طریق شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس برای توسعه شاخص های رفاهی، آموزشی و اجتماعی در سطح منطقه هزینه شده است.

 

🔸در این آیین که با حضور مدیرکل بهزیستی استان بوشهر، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنگان، مشاور مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مدیران شرکت در پتروشیمی پردیس برگزار شد، 600 بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم بضاعت استان بوشهر اهدا شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر جمشیدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار