نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 مرداد 1401 - 17:38

نوای جنوب:جلسه شورای اداری شهرستان دیر به ریاست یونس باربرز و با حضور همه دستگاه های اجرایی شهرستان با دستور کار ارائه گزارش عملکرد یکساله و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت برگزار شد.

نوای جنوب:جلسه شورای اداری شهرستان دیر به ریاست یونس باربرز و با حضور همه دستگاه های اجرایی شهرستان با دستور کار ارائه گزارش عملکرد یکساله و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیر؛ یونس باربرز ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان، زیر ساخت های شهرستان دیر در حوزه های آب، برق و جاده ای را ضعیف دانست و اظهار داشت: حل این مشکلات به تلاش ادارات و مدیران بستگی دارد. با اراده و انگیزه بالا می توان بر همه مشکلات فائق آمد.

فرماندار دیر گفت: شهرستان دیر در حوزه راه به شدت با مشکل مواجه است. تلفات جاده ای شهرستان چندین برابر تلفات جاده ای شهرستان های همجوار است. اعتقاد داریم این جاده ها تنها متعلق به شهرستان دیر نیست لذا اعتبارات ملی هم می خواهد. ۴۰ میلیارد تومان برای جاده جاشک و ۷۰ میلیارد تومان برای جاده بردخون نیاز است که امیدواریم اعتبارات آن اختصاص یابد. 

وی افزود: ایستگاه انتقال برق بردستان جوابگوی جمعیت شهرستان نیست که در این راستا زمین برای احداث ایستگاه دوم تأمین شده و از طریق وزیر نیرو پیگیر تخصیص اعتبار اجرای این طرح هستیم.

یونس باربرز بیان داشت: مدیران در انعکاس خدمات، خلاقانه و جذاب کار کنند تا مردم امیدوار شوند و خدمات صورت گرفته نیز تضییع نشود.

وی با بیان اینکه هر چه در پیشبرد کارها تعلل صورت گیرد مشکلات بیشتر می شود، بر انجام سریع و با دقت کارها تاکید نمود.

فرماندار دیر شرط افتتاح پروژه ها را کامل بودن صد در صدی آنها عنوان نمود و گفت: تنها پروژه هایی که پیمانکار مشخصی دارند و تابلوی محل و میزان اعتبار در کنار ان نصب شده شروع عملیات خواهند داشت.

باربرز تاکید نمود: دیدارها و میز خدمت بایست نتیجه عملی داشته باشد. اگر بتوانیم در هر دیداری مشکل عده ای از شهروندان و روستاییان را حل کنیم در این بخش نمره خوبی گرفته ایم. 

رئیس شورای اداری شهرستان دیر گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان دیر ۱۰۰ طرح با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: ۳ مدرسه بزرگ در شهنیا، بردخون و آبدان با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان، دستگاه ایکس ری با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان، و ۳ مدرسه تک کلاسه خیر ساز با اعتبار ۲ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت است.

فرماندار دیر با بیان اینکه شهرستان روزانه به ۲۵ هزار مترمکعب آب نیاز دارد، ادامه داد: عملیات اجرایی سایت آب شیرین کن با ظرفیت سه هزار مترمکعب با اعتبار اولیه ۱۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود که پیگیر افزایش ظرفیت آن در آینده هستیم.

وی اضافه نمود: عملیات اجرایی خط انتقال آب از مخزن به روستای الی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، گازرسانی به دو روستای ملگه و حسن آباد با اعتبار یک میلیارد تومان، ایجاد ۴ اسکله رمپ با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان نیز در هفته دولت آغاز می‌شود.




















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فرمانداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار