نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1401 - 12:28
صادر شد

نوای جنوب:اصحاب خبر و رسانه به عنوان یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت در جامعه می تواند در دنیای امروز و در میان انبوهی از روایت های ناقص و نادرست، حقیقت را در جلوی چشمان بیدار مردم سرزمینش بیش از پیش روشن نماید و این رسالتی است که خبرنگار باید برای خود تعریف کند.





نوای جنوب: همزمان شدن روز خبرنگار با عاشورای حسینی (ع) از جمله تلاقی و تقارن هاییست که پرداخت به حوزه خبر و خبرنگاری را دو چندان می کند وقتی از عاشورا سخن به زبان می رانیم در حقیقت از نهضت و مکتبی سخن می گوییم که مهم ترین مولفه هایش ماندگاری، قدرت نفوذ و گستردگی روزافزون آن پس از گذشت قرن هاست. مبرهن است که ماندگاری یک نهضت وابسته به مبلغان و پیام رسانان شایسته آن می باشد و رمز ماندگاری عاشورا تا به امروز نیز بی شک مرهون بیان دقیق و هنرمندانه اتفاقات آن واقعه توسط حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) می باشد.

 

اصحاب خبر و رسانه به عنوان یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت در جامعه می تواند در دنیای امروز و در میان انبوهی از روایت های ناقص و نادرست، حقیقت را در جلوی چشمان بیدار مردم سرزمینش بیش از پیش روشن نماید و این رسالتی است که خبرنگار باید برای خود تعریف کند.

 

 انقلاب اسلامی در چله دوم خود به صارمی ها و آوینی ها به عنوان روایتگرانِ حقایقی که امپراطوری رسانه ای غرب تلاش در محو کردن، پوشاندن یا وارونه جلوه دادن آن دارد بیش از پیش نیازمند است.

 

شهرستان کنگان به عنوان مرکزیت جنوب استان با ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زمینه های تاریخی درخشانی که در درون خود دارد می تواند در گام دوم انقلاب؛ با حضور خبرنگارانی جستجوگر، آرمانخواه، شجاع، در صحنه، منصف، روزآمد، حرفه ای، مستقل و ... به تعالی و پیشرفت همه جانبه نائل شود.

 

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی را به همه ی خبرنگاران و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی شهرستان کنگان صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض می نمایم واز ایزد منان برای همه ی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافزاری و سربلندی تمنا دارد.

 

 

         *احمد غریبی*

*فرماندار شهرستان کنگان*



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار