نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 تير 1401 - 16:38

نوای جنوب: فرماندار کنگان گفت: انتظار داریم با تلاش مسئولان هلال احمر، انبارهای امدادی هلال‌احمر در کنگان تقویت شود.

نوای جنوب: فرماندار کنگان گفت: انتظار داریم با تلاش مسئولان هلال احمر، انبارهای امدادی هلال‌احمر در کنگان تقویت شود.

 

 احمد غریبی در نشست با مدیرعامل هلال احمر بوشهر با تبریک میلاد امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: نگاه ویژه‌ای به سازمان‌های امدادی از جمله هلال احمر داریم که نقش بی‌بدیل در مقابله با حوادث و سوانح دارند.

وی با تقدیر از تلاش و زحمات و آمادگی مجموعه هلال‌احمر در امدادرسانی به زلزله زدگان هرمزگان بیان کرد: استفاده از توان و ظرفیت صنعت برای توانمندسازی و چابکی و توانایی جمعیت هلال احمر برای مقابله با بحران‌ها ضروری است.

فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر تقویت انبارهای امدادی هلال‌احمر، در زمینه اعتبارات برای کمک و مساعدت برای رفع مشکلات هلال‌احمر قول مساعدت و همکاری داد.

لزوم تأمین اعتبارات

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این نشست از فرماندار شهرستان کنگان درخواست کرد که نسبت به تأمین بودجه ساخت مجموعه‌ها در کنار هلال احمر همواره باشند.

احسان ایزدپناه همچنین با تقدیر از نگاه ویژه فرماندار شهرستان کنگان به جمعیت هلال‌احمر با اشاره به افتتاح و راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده کنگان، جانمایی پایگاه امداد و نجات دریایی کنگان، توسعه بی سیم سلامت و دیجیتال در شهرستان و پیگیری برای سرمایه گذاری ساختمان قدیم هلال احمر و مرکزی اداری خواستار همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان شد.
 

 

 













کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار