نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 تير 1401 - 21:27
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خبر داد؛

نوای جنوب:متهم با استفاده از فن بیان بالای خود از ۱۵ نفر از شهروندان شهرستان دشتی کلاهبرداری نموده بود.





نوای جنوب  رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با وعده اشتغال در شرکت‌های عسلویه اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از برخی شهروندان کرده بود، خبر داد.

 سرهنگ جوشن سهرابی اظهار داشت: با مراجعه برخی شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان دشتی و اعلام اینکه شخصی با معرفی خود به عنوان مدیر گزینش منطقه ویژه پارس جنوبی، به آنان وعده اشتغال در شرکت‌های عسلویه می داده و با این ترفند مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم با استفاده از فن بیان بالای خود از تعداد ۱۵ نفر از شهروندان کلاهبرداری نموده بود افزود: با شناسایی متهم، مأموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند این فرد را در مخفیگاهش در یکی از شهرهای استان دستگیر و به شهرستان دشتی منتقل کنند.

وی تاکید کرد: متهم پس از مواجهه با شکات و مشاهده اسناد و مدارک موجود به بزه انتسابی و کلاهبرداری بالغ بر یک میلیارد ریال معترف و حاضر به جبران خسارت گردید.

سرهنگ سهرابی گفت: با تکمیل تحقیقات، پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم با قرار لازم روانه زندان شهر خورموج شد.

وی به شهروندان توصیه کرد؛ فریب افرادی که با عناوین مختلف، درخواست مبالغی از آنان با وعده استخدام آنها در شرکت‌ها را می‌دهند نخورده و هر گونه مورد و موضوع مشکوک را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کلاهبرداری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار