نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 خرداد 1401 - 20:13

نوای جنوب:به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، فرشید کارمزد در تشریح این خبر اظهار کرد: نیزارها همواره ایجاد کننده مشکلات زیادی برای شهروندان هستند که پس از بررسی های کارشناسان تصمیم به حذف کامل آنها گرفته شد.

نوای جنوب:به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر ، حسین حیدری شهردار بندر بوشهر در گذشت این بانوی فداکار و شیفته ی اهل بیت عصمت و طهارت را طی پیامی تسلیت گفت.*

 

متن پیام حسین حیدری شهردار بندر بوشهر به شرح ذیل می باشد: 

 

*بسم‌الله الرحمن الرحیم*

 

درگذشت بانوی انقلابی و مبارز، مرحومه مغفوره حاجیه خانم عاشوری، همسر گرانقدر شهید والامقام حجت‌الاسلام حاج شیخ ابوتراب عاشوری، بار دیگر یاد و خاطره این شهید گرامی را زنده کرد.  شهید ابوتراب عاشوری رهبر مبارزان انقلابی بوشهر نقش برجسته‌ای در تاریخ این آب و خاک ایفا کردند و امروز بوشهر داغدار وفات این بانوی بزرگوار است.

اینجانب با نهایت اندوه و تاثر، درگذشت این بانوی مبارز انقلابی را به خانواده مکرم ایشان و مردم ولایتمدار بوشهر تسلیت و تعزیت عرض نموده و ضمن آرزوی رحمت الهی برای این بانوی بزرگوار، از خداوند منان برای بازماندگان ایشان صبر جمیل خواستارم.

 

*حسین حیدری*

*شهردار بندر بوشهر*

 

*🔷تجلیل شهردار بندر بوشهر از مداح و خواننده اثر «سلام فرمانده» برای حضور در بوشهر*

 

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل  شهرداری بندر بوشهر،ابوذر روحی مداح اهل‌بیت(ع) و خواننده اثر فاخر «سلام فرمانده»، قبل از برگزاری رویداد بزرگ و مردمی در میدان شهید رئیسعلی دلواری، با شهردار بندر بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین حیدری شهردار بندر بوشهر ضمن خوشامدگویی حضور این مداح ارزشی در پایتخت مقاومت کشور، گفت: با توجه به استقبال ملت بزرگ ایران خصوصا دهه نودی‌ها از اثر زیبای «سلام فرمانده»، این اثر به کاری ماندگار در موسیقی ارزشی انقلاب تبدیل شده است.

حیدری تاثیرگذاری نماهنگ سلام فرمانده را در جامعه امروز به‌ویژه در میان دهه نودی‌ها قابل تقدیر خواند و افزود: محبوبیت این نماهنگ در سراسر کشور نشان داد که ملت بزرگ ایران اسلامی پای ولایت، انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند و فاصله افتادن میان دهه‌های مختلف انقلاب نتوانسته این شور و علاقه را به ولایت و امامت کم کند.

ابوذر روحی نیز با تقدیر از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری بندر بوشهر در فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری این رویداد بزرگ مردمی گفت:

خوشبختانه استقبال از این نماهنگ به مدد و لطف و عنایت خود آقا صاحب‌الزمان (عج) در سراسر کشور کم‌نظیر بوده است تا جایی که هرجا قدم می‌گذاریم شرمنده مردم و ملت بزرگ ایران می‌شویم.

گفتنی است، مجموعه شهرداری بندر بوشهر بر اساس وظیفه ذاتی خود در حمایت از رویدادهای مردمی، مسوولیت پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و فضاسازی این رویداد بزرگ مردمی را برعهده داشته است.

 

*📝مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر*

 

🔴 کنترل دقیق نقشه و پروانه ساختمانی ، در محلات جنوبی شهر بوشهر توسط اداره کنترل و نظارت شهرداری منطقه دو بطور مستمر به انجام می رسد.

 

 🔷  متوقف نمودن فعالیت ساختمانی  پلاک های درحال ساخت فاقد پروانه،خلاف اصول ایمنی،فنی و شهرسازی در دستور کار مداوم این اداره قرار دارد. 

 

*📝مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر*

 

🔰 اجرای لکه گیری و ترمیم آسفالت اطراف دریچه های فلزی نصب شده بر روی کانال دفع آبهای سطحی واقع در محدوده سه راهی امامزاده با همکاری شهرداری منطقه دو  و سازمان عمران شهرداری به انجام رسید.

 

*📝مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر*

 

*🔷برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور شهردار بندر بوشهر*

 

 🔻به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و کسب آمادگی لازم برای مقابله در مواقع خطر، و در اجرای جزء۳-۲ بند( د) ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران کشور، مبنی بر توسعه ایمنی، اطفاء حریق، جستجو و نجات آسیب دیدگان از حوادث در مراکز جمعیتی؛ ستاد مدیریت بحران در شهرداری بندر بوشهر با حضور حسین حیدری شهرداربندر بوشهر تشکیل گردید. در این نشست که معاونین شهردار، مدیران مناطق ۱ و ۲ و بافت فرهنگی تاریخی ونیز کارشناسان مربوطه  حضور داشتند، خداکرم ایزدپناه مدیر شهرداری منطقه یک، به استناد تبصره ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، به شناسایی بیش از ۳۰ مورد از بناها و ساختمان های اولویت دار فاقد استحکام و در حال ریزش سطح شهر اشاره نموده و علاج واقعه را قبل از وقوع حادثه عنوان نمودند. سپس محبی مدیر بافت فرهنگی تاریخی در خصوص قوانین و ضوابط ساختمان های بافت قدیم بوشهر، و نحوه مرمت بناهای مذکور با عنایت به قوانین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری استان بوشهر سخنانی را ایراد نمودند. در ادامه مهندس صمیمی فر معاون شهرسازی و معماری شهرداری، با تشریح بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و نیز دیگر مفاد موضوعه، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات فنی، معماری و کارشناسانه پیرامون بناها و معابر و ساختمانهای فاقد استحکام و ناایمن پرداخته و اظهار نمودند: اگر در بخش‌های فنی مرتبط کوتاهی و حتی قصور کوچک انجام پذیرد، این کوتاهی ها در کنار هم می تواند منجر به بروز حوادث ناگوار گردد. در پایان حسین حیدری شهردار بندر بوشهر با تاکید بر پیگیری مجدانه در جهت رفع خطر چنبن بناهایی اظهارداشتند: همه دستگاه‌های مسئول برای رسیدن به راهکار موثر و تامین ایمنی شهر بایستی در کنار هم قرار بگیرندومدیریت شهری نیزدرچارچوب قوانین موضوعه، ازاین امرمثتثنی نیست، وخودرامکلف به اجرای قانون می داند.ایشان همچنین خطاب به مسوولین امر درشهرداری توصیه نمودند  که باتدابیرلازم وچاره اندیشی درخصوص بناها وساختمان های یادشده، باهماهنگی مهندس رستمیان معاونت هماهنگی وامورعمرانی استانداری بوشهر،ونیزمراجع قضایی درجهت رفع خطرویاتخریب بناهای مزبور اقدام قانونی معمول نمایند.در خاتمه این نشست مقرر گردید که ستادبحران شهرداری ضمن ارائه آموزش های لازم به دست اندرکاران ، نسبت به پیشگیری و مقابله با بحران ها و حوادث و نیز توسعه تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برای شرایط وقوع حوادث و سوانح احتمالی و همچنین هماهنگی با مراجع قضایی جهت صدور دستورات مقتضی اقدام نمایند.

 

*📝مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر*

 

*هر پیامی، هر دعوتی، هر انقلابی، هر تمدنی و هر فرهنگی تا در قالب هنر ریخته نشود، شانس نفوذ و گسترش ندارد و ماندگار نخواهد بود.*

*مقام معظم رهبری مدظله‌العالی*

 

🌺جشنواره فرهنگی هنری ثبت رویداد سلام فرمانده در بوشهر 🌺

 

فراخوان انعکاس مردمی یک رویداد مردمی در دو سطح حرفه‌ای (همراه با داوری) و عمومی (به قید قرعه)

 

✔️بخش‌های جشنواره:

🔸گرافیک و عکاسی

🔸نماهنگ و ویدئو کلیپ

🔸مستند

🔸روایتگری و گزارش مکتوب

 

همراه با جوایز ارزنده

 

علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را تا تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

🟥 شماره واتساپ جهت ارسال آثار:

09020440493

 

*روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر*

 

*⚫حضور شهردار و مدیران شهرداری بندر بوشهر در آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره)*

 

شهردار و مدیران شهرداری بندر بوشهر با حضور در آیین بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با آرمان‌های امام راحل و شهدای اسلامی تجدید میثاق نمودند.

 

⚫به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، در این آیین که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهردر مسجد امیرالمومنین (ع) بوشهر برگزار شد، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، فرمانده سپاه امام صادق (ع)، حسین حیدری شهردار بندر بوشهر و جمعی از  مسوولان استان و شهرستان حضور داشتند.

حسین حیدری شهردار بندر بوشهر در حاشیه این مراسم، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن ایام رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، تاکید کرد: امام خمینی (ره) دیگر در میان ما نیست اما راه امام و آرمان‌های انسانی ایشان همواره در این مرز و بوم زنده و جاری است و وظیفه انعکاس این آرمان‌ها به نسل جوان وظیفه‌ای است که امروز بر دوش مسوولان است.

حسین حیدری خاطرنشان کرد که مجموعه شهرداری بندر بوشهر ضمن همکاری در برگزاری مراسم گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره)، با انجام فضاسازی شهری و ساخت کلیپ و تیزر، در راستای انعکاس این آرمان‌ها در میان نسل جوان و نوجوان، گام برداشته است.

 

*⚫مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر*

 

*⚫پیام تسلیت شهردار بندر بوشهر به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد*

در متن این پیام آمده است:

 

*بسم‌الله الرحمن الرحیم*

 

*نقشه‌ى امام، کار اصلى امام، بناى یک نظم مدنى - سیاسى براساس عقلانیت اسلامى بود. مقام معظم رهبری*

فرارسیدن چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین پانزده خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و آغاز رهبری رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به تمامی رهروان راه امام و دوستداران اسلام و انقلاب تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

راه امام و شهیدان انقلاب پر رهرو باد...

 

*حسین حیدری* 

*شهردار بندر بوشهر*

 

*اطلاعیه انسداد ۴ ساعته گذر امام علی بوشهر*

 

 

به اطلاع شهروندان فهیم بوشهری می‌رساند امشب (جمعه شب) از ساعت ١٢ تا ساعت ۴ بامداد به دلیل جابجایی کابل فشار قوی اطراف تقاطع غیر هم‌سطح شهید سلیمانی (واقع در میدان شهید مطهری) مسیر ورودی و خروجی بلوار امام علی مسدود می‌شود.

 

در این رابطه هماهنگی با پلیس راهور و سایر مسئولین ذیربط صورت گرفته که انتظار است شهروندان نیز همراهی لازم را با مدیریت شهری داشته باشند.

 

پیشاپیش از صبر و بردباری شهروندان کمال امتنان و قدردانی را داریم.

 

*مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر*

 

*🔻گوشه ای از عملکرد اجرایی در سطح منطقه یک توسط شهرداری منطقه یک:*

 

⬅️ ساخت ، نصب و همچنین همسطح سازی  دریچه ۶۰*۶۰ فلزی کانال دفع آب‌های فاضلاب در خیابان امام (ره) به تعداد شش عدد و همچنین خیابان خبرنگار به تعداد ۴ عدد

⬅️ ساخت و نصب دریچه های فلزی ۵۰*۵۰ کانال دفع آب‌های فاضلاب در محله شنبدی و خیابان ولیعصر به تعداد پنج عدد

⬅️ ساخت ، نصب و همچنین همسطح سازی دریچه های فلزی ۷۰*۷۰ کانال دفع آب‌های فاضلاب در خیابان شهید طالقانی  و چهاراه گمرک به تعداد سه عدد

⬅️ تخریب و اجرای کانال عرضی دو طرفه در خیابان شهید طالقانی کوچه سنگسر ۱۷ جهت تسهیل در عبور خودرو ها

⬅️ تخريب و اجرای کانال عرضی دو طرفه در ورودی خیابان بعثت

⬅️ ساخت و نصب پل فلزی بر روی کانال دوطرفه در خیابان شهید عاشوری ورودی خیابان المهدی و همچنین ساخت و نصب‌ پل فلزی ۵ متری در خیابان شهدای مسجد توحید جهت تسهیل در عبور خودرو های شهروندان 

⬅️ اصلاح و تقویت روشنایی و همچنین رفع اتصالی پایه های ۹ متری در میدان تشریفات با نصب پرژکتور ال ای دی و کابل کشی جهت برگزاری هر چه بهتر مراسمات 

⬅️ اصلاح و تقویت روشنایی پایه های ۹ متری و ۳ متری در پیاده رو ساحل قبل از رستوران رافائل با نصب لامپ های کم مصرف و تعویض کابل های فرسوده

 

*📝مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر*

 

🔰 *گوشه ای از عملکرد اجرایی، عمرانی انجام گرفته اخیر  در سطح محلات جنوبی شهر بوشهر توسط شهرداری منطقه دو:*

⭕ترمیم و بازسازی تابلو برق مربوط به شبکه روشنایی تقاطع غیر همسطح شهدا و همچنین ترمیم روشنایی بلوار شهید قره نی

⭕ برشکاری و جمع آوری حصار غیر مجاز واقع در پیاده رو بلوار خلیج فارس(پس از صدور اخطاریه های قانونی)

⭕ اجرای لایروبی و بازگشایی کانال دفع آبهای سطحی واقع در کوی خواجه ها( شمال امامزاده محمد باقر)

⭕ اجرای لایروبی و بازگشایی کامل کانال دفع آبهای سطحی واقع در کوچه مهر ۳۲ و همچنین آزادسازی خروجی کانال مربوطه در محدوده پایگاه نیروی دریایی ارتش به طول ۴۰ متر  با همکاری سازمان مدیریت پسماند 

⭕ برشکاری و جوشکاری مجدد پل فلزی واقع در خیابان شیخ حسین چاهکوتاهی- (جنوب کوی امامزاده)- جهت تسهیل در اجرای لایروبی کانال دفع آبهای سطحی در آن ناحیه

⭕ تخریب دو قطعه دال بتنی معیوب و بازسازی و نصب مجدد آنها بر روی کانال دفع آبهای سطحی واقع در خیابان بهمنی، روبروی استخر کوثر

⭕ رفع خطر اضطراری از کابل متصل به شبکه برق ، واقع در کوی بهمنی (ایمن سازی کابل قطع شده توسط سارقان)

⭕ ترمیم و بازسازی ۴ دهانه پل فلزی واقع در خیابان تنگک اول، بلوار شهید ماهینی ، بلوار شهید یاسینی و کوچه سادات ۱۲ واقع در کوی امامزاده

⭕جمع آوری مصالح ساختمانی-(بلوک سیمانی)-از ملک فاقد پروانه ساخت ، در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز  واقع در جنوب کوی خواجه ها  توسط اداره کنترل و نظارت شهرداری منطقه دو

⭕ اجرای رنگ آمیزی سنگ جداول موجود در پارک ترافیک

⭕ تخریب و جمع آوری یک مورد سرعت کاه غیر مجاز واقع در کوی تنگک دوم

⭕اجرای پاکسازی و برداشت خاک و نخاله های موجود در کوی بهمنی(بهمن ۱۶)، خیابان میثم تمار، خیابان تنگک دوم و خیابان دکتر حمیدی با همکاری سازمان مدیریت پسماند

⭕پیگیری لکه گیری و ترمیم آسفالت واقع در میدان ورودی بهمنی، خیابان های بهمنی ،آتش نشانی و استاد معین با همکاری سازمان عمران شهرداری

⭕کنترل نقشه و پروانه ساختمان های در دست اجرا و جلوگیری مستمر از ساخت و سازهای غیر مجاز و همچنین تلاش در راستای رفع سد معابر واقع در محلات جنوبی شهر بوشهر توسط اداره کنترل و نظارت شهرداری منطقه دو

⭕ نظارت بر اجرای حفاری ها و پیگیری ترمیم نوار حفاری های صورت گرفته واقع در سطح محلات جنوبی

 

*📝مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر*

 

*🟢نیزارهای محلات جنوبی بوشهر پاک سازی می شوند*

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: در راستای بهداشت شهروندی و زیبایی محلات جنوبی کل این نیزارها پاک سازی و آهک پاشی می شوند.

 

 

🔻به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، فرشید کارمزد در تشریح این خبر اظهار کرد: نیزارها همواره ایجاد کننده مشکلات زیادی برای شهروندان هستند که پس از بررسی های کارشناسان تصمیم به حذف کامل آنها گرفته شد.

وی بیان کرد: وجود این نیزارها در محدوده آب های سطحی مشکلاتی را برای احداث کانال های دفع آب های سطحی ایجاد کرده بود که  با این شرایط باید نسبت به پاک سازی مناطق از نیزارها اقدام می شد.

کارمزد ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند در تلاش است تا با پاک سازی کامل این نیزارها بتواند خدمات شایسته تری را به شهروندان ارائه کند.

وی اظهار کرد: نیزارهای همچنین از لحاظ اینکه مکانی برای رشد و  نمو جانوران و حیوانات موزی هستند پاک سازی آنها برای ارتقاء سطح بهداشت محلات اهمیت ویژه ای دارد.

 

*📝مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر*

 

🔰 *بازدید میدانی شهردار بندر بوشهر از آرامستان وادی الرحمه* 

 

🔷 حسین حیدری طی این بازدید که در حضور مدیر شهرداری منطقه دو، مدیر آرامستان و برخی از مدیران شهرداری در محل آرامستان برگزار گردید، به بررسی رفع مشکلات و موانع موجود و ارائه خدمت رسانی بهینه به شهروندان پرداختند. 

🔷  اجرای شبکه آبرسانی و رفع مشکل آب شرب ، از مهمترین موضاعات مطروحه در این بازدید بود.

 

*📝مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر*

 

*🔵 عملیات اصلاح عمق کانال دفع آبهای سطحی واقع در کوی سرتل- (کوچه مالک ۲) - به طول ٨۰ متر  تحت نظارت شهرداری منطقه در دست اجراست.*

 

🔷  تکمیل اجرای این فعالیت عمرانی، رفع آبگرفتگی و دفع سریع آبهای سطحی در آن کوچه و فروعات متصل را به دنبال خواهد داشت.

 

*📝مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر*








































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار