نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 فروردين 1401 - 18:26
در شورای اداری شهرستان:

نوای جنوب:احمد غریبی فرماندار شهرستان کنگان در جلسه شورای اداری اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، باید تحقق این شعار را سرلوحه اقدامات و امورات خود قرار دهیم.

نوای جنوب:احمد غریبی فرماندار شهرستان کنگان در جلسه شورای اداری اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، باید تحقق این شعار را سرلوحه اقدامات و امورات خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در  بیان دستاوردهای نظام در قالب جهاد تبیین تاکید داشتند و در این خصوص مدیران شهرستان  با روش های نوین و ابتکارات جدید و استفاده از ظرفیت رسانه نسبت به بیان اقدامات و دستاوردهای نظام اقدام نمایند.

غریبی گفت: پیرو دستور استاندار محترم بوشهر مبنی بر توزیع بسته های کالای اساسی در روستاها تاکنون 30 تن اقلام شامل برنج، مرغ و شکر در حال توزیع بین خانوارهای روستایی شهرستان می باشد.

فرماندار تصریح نمود: حضور به موقع مدیران و کارکنان در محل کار و تغییر فیزیکی در محیط اداره به منظور نشاط بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان گفت: کلیه روسای ادارات شهرستان موظفند عدم حضور خود را در محل خدمت به اطلاع فرمانداری برسانند و جانشین موقت خود را به وی معرفی نمایند.

غریبی بیان نمود: احترام به ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در هدف نهایی حقوق شهروندی و طرح تکریم است و نیاز نهفته ای میان مردم و دستگاه های اجرایی بود که این امر می‌بایست اولویت مهم کارکنان و مدیران ادارات شهرستان کنگان باشد.

فرماندار با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: همه مسئولین شهرستان باید ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی از جمله برق و آب بر اجرای مدیریت مصرف بهینه در ادارات مطبوعشان نظارت کافی داشته باشند.

وی بیان نمود: مدیران در راستای تسهیل در انجام مکاتبات ادارات شهرستان نسبت به فعالسازی اتوماسیون داخلی و شبکه پیام و دولت اقدام نمایند.

احمد غریبی گفت: ادارات شهرستان زمینه حضور سرمایه گذاران و حمایت از بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی با توجه به حضوری شدن کلاس های درس مدارس اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان و شبکه بهداشت و درمان با همکاری مدیران مدارس نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک در مدارس توجه ویژه ای نمایند.

فرماندار تصریح نمود: مدیران ادارات در راستای افق چشم انداز برنامه های دولت نسبت به تدوین و پیگیری برنامه های یکساله آن دستگاه اقدام نمایند.

رئیس شورای اداری شهرستان با توجه به حضور گردشگران و مسافران در نوروز سال جاری اشاره کرد و گفت: شهرداران و دهیاران شهرستان ضمن آسیب شناسی در حوزه خدمات سفر نسبت به افزایش زیرساخت های مورد نیاز اقدام نمایند.

فرمانداری باید در بازدید و نظارت مستمر بر پروژه ها و نسبت به اعلام موانع و مشکلات موجود اقدام نمایند.

غریبی در راستای سیاست های دولت در تامین مسکن اشاره کرد و گفت: ادارات متولی نسبت به پیگیری پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان اقدام نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان به منظور نظارت بر اقدام و قیمت ها در بازار تاکید کرد و گفت: ادارت تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اتاق اصناف نسبت به بازرسی و نظارت مستمر بر بازار اقدام نمایند.

غریبی در راستای مقابله با کرونا جهت واکسیناسیون کودکان 5 تا 12 سال تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش شبکه بهداشت و درمان شهرستان این طرح را باجدیت پیگیری و اطلاع رسانی نمایند.

فرماندار با خیر مقدم به حضور اصحاب رسانه در این جلسه گفت: خدمت تمام عزیزانی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند خدا قوت عرض می کنم. ظرفیت بسیار بالایی در حوزه رسانه وجود دارد که باید در خدمت بسط عدالت و پیشرفت در منطقه گردد.





















































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار