نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 فروردين 1401 - 18:53
صبح امروز:

نوای جنوب:با حضور مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهرامروز حکم شهردار چاه مبارک اعطا شد.





نوای جنوب:به گزارش ایرنا مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: حفظ و رعایت احترام،کرامت و حقوق مردم در تمامی اقدامات و برنامه‌ها با پایبندی به اصول اخلاق اسلامی و رعایت قانون در تمامی امور و تاکید بر جهاد امید آفرینی در کارها باید از اصول کاری شهرداران باشد.

  هوشنگ رستم پور شهیدی روز پنج‌شنبه در آئین معارفه شهردار چاه مبارک از توابع شهرستان عسلویه استان بوشهر افزود: از بین بردن بن بست‌ها برای امور، مراقبت جدی از بیت المال و اموال عمومی، پرهیز از اسراف و تبذیر در فعالیت‌ها و استفاده از روش‌های دانش بنیان، نوین، ابتکاری و کم هزینه در همه امور همواره باید مورد اهتمام و توجه شهرداران باشد.

وی ادامه داد: با مبنا قرار دادن بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی بعنوان نقشه راه، شهرداری‌ها را باید در راستای اجرای شعار سال ۱۴۰۱ هدایت کرده تا بتوانند گزارش عملکرد مطلوبی از خدمت خود برای مردم ارائه دهند.

رستم پور شهیدی اضافه کرد: بدون تردید سمت‌ و سوی حرکت جمعی ما راهبرد شعار گام تمدن ساز، شهرداری مردمی و شهر متعالی را عملیاتی و نهادینه خواهد کرد.

وی ادامه داد: دوری شهرداری از حاشیه ها و توجه ویژه به خدمت‌رسانی در مجموعه مدیریت شهرداری اولویتی غیرقابل انکار است هر چند وقتی مسئولی با عزم راسخ مشغول به کار می شود، حرف و حدیث های بسیاری هم برای وی  ایجاد می شود، اما باید ایستادگی کرد و با قوت خدمات رسانی را به مردم ادامه داد.

رستم پور شهیدی گفت: رسالت  اصلی شهرداری  خدمت بی منت به مردم و اهمیت و نقش شهرداری در هماهنگی و پشتیبانی از اقدامات و عملکرد دولت و ایجاد زمینه‌های لازم و موثر برای هم‌افزایی و هماهنگی با دستگاه های اجرایی به منظور دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و  پیشبرد همه جانبه امور است.

 مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر  با بیان اینکه رهبر معظلم انقلاب  فرصت مسئولیت را  بسیار زودگذر می داند که باید هر ساعتِ آن را قدر دانست افزود:با این امر رهبر معظم انقلاب انتظار است شهردار جدید با تشریک مساعی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و عناصر خدوم، متعهد، کارآمد و توانمند، ضمن برنامه‌ریزی و تعامل موثر با کلیه مدیران شهر و شهرستان و دستگاه‌های اجرایی مستقر در جهت تحقق شعارهای دولت مردمی موثر و منشاء اثر باشند.

وی خطاب به شهردار جدید چاه مبارک که پیش از این نیز بعنوان سرپرست شهرداری بود  اظهارامیدواری کرد:  با استعانت از درگاه خداوند و اهتمام به تفکر عدالت‌محور و روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و شعار دولت مردمی در انجام وظایف موفق و موید باشید.

در این آیین حسین رستمی بعنوان شهردار جدید چاه مبارک معرفی شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رستم پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار