نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1401 - 08:15
اعلام کرد:

نوای جنوب:نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: در تعطیلات نوروز امسال، پنج میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر و گردشگر نوروزی به این شهرستان وارد شدند.

 





نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: در تعطیلات نوروز امسال، پنج میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر و گردشگر نوروزی به این شهرستان وارد شدند.

 

◽محمدتقی صفری در گفت وگو با روابط عمومی فرمانداری افزود: ملاک و شاخصه آمار ورودی جمعیت هموطنان به این شهرستان در تعطیلات نوروز، اسکان در مدارس، هتل و مهمانپذیرها، خانه‌های مبله، بوستان ها، سواحل شهرهای گناوه، بندرریگ و روستاهای ساحلی و پارکینگ ها بوده است.

◽وی اظهارداشت: آب و هوای مناسب بهاری، ساحل زیبا و موقعیت تجاری گناوه باعث شد تا امسال میهمانان نوروزی زیادی پس از گذشت ۲ سال خانه نشینی بخاطر بیماری کووید ۱۹ از نقاط مختلف کشور به شهرستان گناوه سفر کنند.

◽رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر گناوه گفت: شرایط و موقعیت خاص گردشگری گناوه سبب شد تا مسافران اقامت چند روزه در این شهرستان داشته باشند.

◽وی افزود: خدمات رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی در طول تعطیلات نوروز در اولویت این ستاد است و به رغم ورود جمعیت چندین برابری، مسئولان ستاد خدمات سفر با  همراهی و همیاری مردم میهمان نواز ، زمینه سفری ایمن، با امنیت خوب، آسان و بانشاط برای هموطنان فراهم شد.

◽صفری بیان کرد: ستاد خدمات سفر این شهرستان قبل از تعطیلات نوروز با تشکیل کمیته های ۱۲ گانه فعال و هرکدام براساس وظایف تعیین شده به خدمات رسانی مشغول شدند.

◽فرماندار گناوه  از حمایت های استاندار، معاونان استانداری بوشهر و مدیران کل مربوطه، زحمات و تلاش بی شائبه شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا، آموزش و پرورش، شورای  تامین و اداری، بخشداران گناوه و ریگ، اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر ، اصناف ، بازاریان و مردم شریف و مهمان نواز این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار