نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1401 - 20:14
اعلام شد:

نوای جنوب:رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان بوشهر پر تردد است گفت: بیشترین تردد با ۲۴.۹ درصد از کل ورودی خودروها به استان بوشهر از استان فارس است.





نوای جنوب:رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان بوشهر پر تردد است گفت: بیشترین تردد با ۲۴.۹ درصد از کل ورودی خودروها به استان بوشهر از استان فارس است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، ، هوشنگ رستم‌پور شهیدی با بیان اینکه نوروز امسال به‌ عنوان نخستین نوروز قرن جدید از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی با توجه به آغاز قرن جدید، شعار «قرن جدید، قرن امید» را تصویب کرده است.

وی ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی از اولویت‌های استاندار بوشهر دانست و افزود: بر همین اساس همچنان آمادگی لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی در استان‌ بوشهر وجود دارد.

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر از افزایش 24 درصدی تردد خودروها در محور فارس به بوشهر خبر داد و بیان کرد: روز گذشته بیش از 613 هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان بوشهر ثبت شد که نشان از افزایش ورود مسافران به استان است.

رستم‌پور با بیان اینکه 24 درصد تردد این خودروها در محور فارس به بوشهر ثبت شده است تصریح کرد: از 613 هزار تردد خودرو در محورهای ‌مواصلاتی استان بوشهر در روز گذشته بیش از 24 درصد آن در محور کنار تخته فارس به استان بوشهر بود که بالاترین تردد است.

وی با بیان اینکه محور جاده‌ای پارسیان به عسلویه با ثبت 18 درصد تردد خودرو در روز گذشته رتبه دوم دارد خاطر نشان کرد: از مجموع تردد خودروها در محورهای جاده‌ای استان بوشهر، استان فارس با 24.9 درصد همچنان رتبه اول و اصفهان جایگاه دوم سفرهای استان بوشهر را دارد.

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر از اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های موقت شهرداری‌های استان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی مکان‌های پیش‌بینی شده شهرداری‌های استان بوشهر آماده اسکان مسافران نوروزی است.

رستم‌پور از آغاز موج دوم سفرهای نوروزی به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از فردا موج دوم سفرهای نوروزی به استان بوشهر در حال آغاز است که پیش‌بینی لازم برای اسکان و خدمات مورد نیاز برای آنان انجام شده است.

وی باتأکید بر مدیریت زمان برای سفر به استان بوشهر اضافه کرد: مسافران باید مدیریت زمان در سفر داشته باشند تا در روز‌های اوج موج دوم سفر در ارائه خدمات مشکلی برای هموطنان پیش نیاید.

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدا طرح نوروزی بیش از یک هزار نفر در ایام تعطیلات نوروز در مجموعه اقامتگاه‌های موقت شهرداری‌های استان به مسافران و گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند خاطرنشان کرد: تلاش همکاران دلسوز در شهرداری‌ها برای ایام نوروز قابل تقدیر است و در عین حال تیم‌های ارزیاب فعال هستند و تا پایان طرح موارد و اقدامات را بررسی و ارزیابی می‌کنند.

رستم‌پور افزود: از همه‌ شهرداری‌های استان بوشهر تقاضا می‌شود که از تمام توان خود برای خدمت به مسافران نوروزی استفاده کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رستم پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار