نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1401 - 12:36

نوای جنوب:دیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری و رئيس كميته شهرداريها و دهياريهاى ستاد خدمات سفر استان بوشهر با صدور پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ را تبریک گفت.





نوای جنوب:به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، متن پیام نوروزی هوشنگ رستم پور شهيدى به شرح زیر است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا 
مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

السَّلَامُ عَلَى رَبِيعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَيَّام

فرارسیدن نوروز ١٤٠١ هجری شمسی و سال جدید را به تک تک هموطنان عزیز در سراسر ايران اسلامى به ويژه آحاد مردم استان ولايتمدار بوشهر تبریک و شادباش می گویم. امیدوارم سالی سرشار از سعادت، سلامتی و برکت برای همگان باشد.


سالی که گذشت با تمام دشواری ها و سختی هایش اینک به خاطره ای مبدل شده و آنچه ماندنی و ستودنی است حضور حماسی و شورانگیز در انتخابات ۲۸ خرداد كه صفحه‌ درخشان دیگری بر افتخارات و نشانه‌ آشکاری از عزم راسخ و دلِ امیدوار و دیده‌ بیدار ملت بزرگ و سربلند ایران بود. اينك کنار هم بودن ها و حل مشکلات مردم و فعالیت همدلانه انتظار است،

فعالیتهایی که به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کرده اند با عملکردی مثبت و پایبندی کامل به وظايف قانونى و فعاليت تلاشگرانه منجر به زندگی در شهرهايى اخلاق مدار، متعالى، پرنشاط، ایمن، زیبا و سالم باشد.


در طلوع سال نو و عید باستانی نوروز قرن جدید یاد شهداى والامقام را گرامی مى داریم   وخاضعانه و خاشعانه بر درگاه خداوند علیم و قدیر سر تعظیم فرود می آوریم و از آن دگرگون کننده قلبها می خواهیم حالمان را به بهترین احوال مبدل گرداند و فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانیم و انگیزه‌های خدائی را همواره مدّ نظر داشته باشیم.


به حضرت ولی‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه که صاحب اصلی این کشور و این نظام است سلام عرض می‌کنم و درود می‌فرستم، علو درجات امام عزیز که سلسله‌جنبان حرکت عظیم ملت ایران بود و شهیدان والامقام را که برترین افتخارات کشورند، از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

ما در این گفتگو که از یک سو
شد ز ناقوس این ترانه بلند

که یکی هست و هیچ نیست جز او
وحده لااله الاهو

هوشنگ رستم پور شهيدى

 مديركل امور شهرى و شوراها
 رئيس كميته شهرداريها و دهياريهاى ستاد خدمات سفر استان



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رستم پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار