نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 اسفند 1400 - 02:20

نوای جنوب:ما مفتخریم که در عصر انقلاب اسلامی زندگی می کنیم. این انقلاب که به اشارت رهبر معظم انقلاب قطب قدرت دنیاست. امروز معادلات جهانی بدون در نظر گرفتن ایران اسلامی لاینحل است.





نوای جنوب:ما مفتخریم که در عصر انقلاب اسلامی زندگی می کنیم. این انقلاب که به اشارت رهبر معظم انقلاب قطب قدرت دنیاست. امروز معادلات جهانی بدون در نظر گرفتن ایران اسلامی لاینحل است.

ما در راهبردهایمان با دو مطلب روبه رو هستیم. یکی رأس هرم نظام و ملت و جهان که رأس هرم، یعنی رهبر بی بدل انقلاب، هم با ملت همدل است و هم روابط ایران و جهان را به نحو مطلوب هدایت می کنند. موضوع دیگر بحث دولتهایمان با مردم است که باید به رفع چالشهای موجود در این رابطه، عزم جدی داشته باشیم که اراده ی دولت انقلابی سیزدهم، بر این مبنا سکل گرفته است.

 

شورای وحدت نقش وحدت آفرینی خود را همواره حفظ کرده است و در ادامه نیز حفظ خواهد کرد.

ما برای ایام پیشا انتخابات، انتخابات و پسا انتخابات برنامه های مدون و حساب شده داشته ایم.

در مرحله ی پیشاانتخابات با شناسایی نیروها و تشکیل دفاتر شورا و در ادامه، راه اندازی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی، در صحنه حاضر بودیم. در دوران انتختابات نیز با عملیات میدانی شبانه روزی، همگام و همصدای مردم در اقصی نقاط استان حضور فعال و تأثیرگذار، سازنده و چشمگیر داشتیم.

پسا انتخابات نیز همچنان مبادی به آداب همدلی و وحدت بودیم و با درک شرایط برندگی انتخابات و رعایت ادب پیروزی، به دور از هرگونه تقاضای غیر معمول و حتی معمول، همچنان نوای دل انگیز وحدت نیروهای انقلابی را سردادیم.

علاوه بر اینکه شورای وحدت برای هر نیاز و چالشی در استان برنامه و نیروی آماده در اختیار داشت و قادر بود و قادراست که در همه ی گوشه ها و بخش های مدیریتی استان، حضور مدبرانه داشته باشد، اما به منظور حفظ وحدت و ترویج شرایط آرامش، چیزی برای خود نخواست.

ما معتقدیم نیروهای انقلابی استان باید بهتر از این دیده شوند و نیروهای انقلابی شورای وحدت که دیده نشده اند باید به خوبی در نظر آیند و در مجمعوعه ی مدیریتی استان از جوانان به حکم اشارت گام دوم و ازپیشکسوتانشان که ذخیره های تجربه و مدیریت و درایت هستند، به نحو مطلوب استفاده شود. تا یک نیروی انقلابی و همراه دولت و مٶثر در جریان انقلابی در استان وجود دارد، انصاف نیست که دیگران ارجح باشند و صاحبِ منصب شوند. در نتیجه ی این رویه که عرض کردم، ایجاد فرصتی است که به مدیریت حوزه ی اقتصادی و انرژی، برای خدمت به استان ثروتمند اما کم برخوردارمان پرداخته شود و وضعیت اشتغال جوانان و زندگی مردم استان، به جد بهبود یابد.

در شرایط فعلی باز هم اعلام می کنیم که نیروهایمان آماده ی خدمت در گستره ی مدیریت استان هستند.

مسئولان شهرستانی باید همه ی نیروهای انقلابی شهرستانشان را لیست کنند و ایشان را بر اساس مقبولیت، توانمندی و شایستگی در رده های مدیریتی شهرستان به خدمت مشغول کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هاشمی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار