نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 بهمن 1400 - 15:26

نوای جنوب:رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب ۹۶۰۰ نفر در دستگاه قضایی، به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی، همزمان با سراسر کشور در بوشهر برگزار می‌شود.

نوای جنوب: 

 علی احمدی‌زاده با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از امروز (۱۹ بهمن) آغاز شده و تا ۲۸ بهمن ادامه دارد، گفت: علاقمندان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه استخدام بیشتر از دانش آموختگان مقطع کارشناسی رشته‌های علوم انسانی است، افزود: در برخی رشته‌ها از دارندگان مدرک کاردانی و در برخی رشته‌ها از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد نیز در این آزمون، استخدام به عمل می‌آید.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر اظهار کرد: سهیمه استان بوشهر برای پذیرش از طریق این آزمون ۱۹۶ نفر است که برای عناوین شغلی تقریرنویس، حسابدار، کارشناس آمار، کارشناس حقوقی، کارشناس شبکه، ماشین نویسی، متصدی امور دفتری، مددکاری اجتماعی، مسئول ابلاغ و اجرا و مسئول خدمات مالی پذیرش خواهند شد.

احمدی‌زاده ادامه داد: متقاضیان جهت شرکت در این آزمون باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام اینترنتی در آزمون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام صورت گرفته این آزمون اسفند امسال برگزار می‌شود، گفت: زمان دقیق آزمون هنوز اعلام نشده و پس از مشخص شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به سابقه خوب مرکز آزمون جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون‌های استخدامی هم اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی در این زمینه مجری برگزاری آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری، آموزش و پرورش، نیروگاه اتمی، بنیاد مسکن، بانک ملی، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، اقتصاد و دارایی، صداوسیما، بیمه ایران، بانک تجارت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرداری‌ها، دادگستری، اداره کل ورزش و جوانان و ... بوده و مرکز آزمون این نهاد در استان در سال ۱۴۰۰ بیش از پنج آزمون استخدامی دستگاه اجرایی با موفقیت برگزار کرده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ازمون

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار