نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 آذر 1400 - 08:52
بدلیل تصادفات

نوای جنوب:تاکنون چندین نفر از اهالی این روستا در این مسیر که محل حرکت ماشین های سنگین است، تصادف کرده و یا کشته شده اند.

نوای جنوب:تاکنون چندین نفر از اهالی این روستا در این مسیر که محل حرکت ماشین های سنگین است، تصادف کرده و یا کشته شده اند.  تعدادی از اهالی روستای لاور شرقی شهرستان دشتی راه دسترسی به کارخانه سیمان را مسدود کردند.

به گزارش خلیج فارس، در این تجمع که بیشتر آنها بانوان بودند مردم خواستار اصلاح راه خورموج به لاور و اختصاص یک راه ویژه  به ماشین های کارخانه بودند.

انها می گفتند تاکنون چندین نفر از اهالی این روستا در این مسیر که محل حرکت ماشین های سنگین است، تصادف کرده اند و یا کشته شده اند. به گفته آنها این جاده برای انها ایمن نیست و کارخانه سیمان باید در اجرای این طرح مشارکت کند.

بیش از پنج سال از شروع عملیات بهسازی و تعریض بیست کیلومتر از راه منتهی به کارخانه سیمان مند گذشته اما فقط پنج کیلومتر از مسیر بهسازی شده و بخش عمده راه که مربوط به دهه ۶۰ است تخریب شده و رفت و آمد در آن با دشواری انجام می‌شود.

حوادث متعدد جاده‌ای در این مسیر و بی تفاوتی کارخانه سیمان مند در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در این منطقه از دلایل اعتراض مردم است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دشتی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار