نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 آبان 1400 - 23:13
ظهر امروز

نوای جنوب:استاندار بوشهر در دیدار با خانواده شهیدان مدافع سلامت و دفاع مقدس بر تحقق مطالبات و تکریم خانواده شهیدان تأکید کرد.

نوای جنوب:استاندار بوشهر در دیدار با خانواده شهیدان مدافع سلامت و دفاع مقدس بر تحقق مطالبات و تکریم خانواده شهیدان تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،  احمد محمدی‌زاده در دیدار با  خانواده «شهید مدافع سلامت محمد رضا رزمی» با قدردانی از مجاهدت‌های کادر درمان در مبارزه با کرونا اظهار داشت: کادر درمان و پرستار به‌عنوان مدافعان سلامت در عرصه مقابله با کرونا در رسیدگی به بیماران کرونایی خدمات وصف ناپذیری ارائه کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی در دیدار با  خانواده شهید حسن لک از شهدای 8 سال دفاع مقدس  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران خاطر نشان کرد: امنیت، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع است.

استاندار بوشهر توجه به خانواده شهیدان را یکی از رسالت‌های مسئولان دانست و بیان کرد: تحقق مطالبات و درخواست‌های خانواده معظم شهدا مورد توجه ویژه مسئولان استان قرار دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به ضرورت تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: شهدا سند افتخار نظام اسلامی ایران هستند که مورد تکریم و احترام همه آحاد جامعه قرار دارند.

محمدرضا رزمی کادر درمانی بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی بوشهر بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد.

شهید «حسن لک» با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل برای دفاع از حریم میهن اسلامی شد و پس از رشادت‌های فراوان در سال 1361 به درجه ‫رفیع شهادت نائل آمد.



































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمد زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار