نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 شهريور 1400 - 00:34
شادی معنادار حامیان وضع موجود دولت روحانی

نوای جنوب:با هر کنش و واکنش سیاسی پس از انتخابات ریاست جمهوری در کشور، در استان ها نیز به تبع حرکت فراگیر کشوری، جریانی شکل می گیرد که طی آن مسیر تغییر در ارکان استان با تعیین استاندار هموار می گردد.





نوای جنوب:با هر کنش و واکنش سیاسی پس از انتخابات ریاست جمهوری در کشور، در استان ها نیز به تبع حرکت فراگیر کشوری، جریانی شکل می گیرد که طی آن مسیر تغییر در ارکان استان با تعیین استاندار هموار می گردد.
البته همیشه این روند به تغییر با نتیجه ی مثبت ختم نمی شود چنان که در هشت سال گذشته با ایستایی استان پر انرژی و سرشار از ذخایر و استعداد و نیروی انسانی کارآمد، رو به رو بوده ایم.
باری در این جا سخن ما بر سر این است که حرکات نشاط آور و در عین حال سخت بحث و گفتگو ها و نشست های گوناگون در باب موضوع یاد شده مسئولیتی است که بر دوش بزرگان و نمایندگان استان و فعالان انقلابی حاضر در صحنه ی انتخابات و جریان های همسو با دولت جدید است.
طبیعی است که این روز ها علاقه به تعیین استاندار و در پی آن آماده کردن شرایط برای حرکت به سوی بهبود اوضاع استان بر سر زبان ها باشد اما نکته ی حائز اهمیت این است که عده ای از قلم به دستان و رسانه هایی که از آغاز به کار دولت انقلابی هیچ دل خوشی ندارند و علاقمند به تداوم جریان نا کارامد و ناتوان  پیشین هستند، جسته و گریخته در پی کشف خبرهایی هستند که بتوانند با استفاده از آن اخبار، آب به آسیاب هم اندیشان خود بریزند و دل دلسوزان جریان انقلابی را خالی کنند.
موضوع قابل توجه این است که این افراد دل به تضارب آرای نیروهای جریان ارزشی بسته اند تا با دستمایه قرار دادن آنها و سپس توسل به  عبارات اختلاف آفرین بافته ذهن خودشان، این تضارب آرا را صورتی از اختلاف نشان دهند و از این آب گل آلود ساخته‌ی قلم فسایی و گمانه زنیشان ماهی تفرقه افکنی بگیرند و فرصت جریان انقلابی را به تهدید تبدیل کنند.
در این جا باید اذهان مردم بزرگ و انقلابی را به دو نکته ی قابل توجه معطوف کنیم. اول اینکه: هیچ اختلاف و تعارضی بین فرزندان انقلابی و بزرگان و روحانیان استان و نمایندگان مردم شریف استان وجود ندارد. آن ها که در پی اختلاف افکنی هستند به خوبی بدانند که نمایندگان انقلابی مجلس با یکدیگر هیچ اختلافی ندارنددارند و نیز بین هیچ کدام از آن ها با نماینده ی محترم ولی فقیه یا نماینده ی محترم مجلس خبرگان رهبری، اندک زاویه ای وجود ندارد. اگر هر کدام از این بزرگان و بزرگواران، نامی را مطرح می کنند یا کسی، شخصی را به نظر تائید آن ها منسوب می کند، در حقیقت رایزنی برای شناخت هرچه بیشتر و دقیق تر نیروهای مستعد و پای کار برای بر عهده گرفتن مسولیت سنگین اداره ی امور اجرایی استان است و نتیجه ی این شیوه ی پسندیده تعیین نامزد نهایی شایسته و قابل اعتماد برای جایگاه حساس استانداری و شایسته گزینی برای این مسئولیت خطیر است. آیا تلاش و هم فکری برای شایسته گزینی اختلاف نام دارد؟
دوم اینکه چرا حذف بعضی از نام های تشنه ی قدرت برای تصدی استانداری بوشهر، سایت های خبری جبهه ی اصلاحات را افسرده کرده است؟ حذف نام کسانی که از  اولین روز پس از انتخابات و شاید پیش از آن ـ با اینکه در بستر دولت اعتدال (بخوانید اصلاحات تحلیل رفته) صاحب پست و منصب بوده اند و با تغییر چهره، خود را انقلابی نامیده اند تا همچنان از مزایای میز و قدرت برخوردار بمانند ـ آن ها را بر افروخته است. اصلا جریان انقلابی چه ربطی به این آدم های فرصت طلب و هواداران آن ها دارد؟ آیا وقت آن نرسیده است که ملون های سیاسی که در سایه ی رأفت نظام جمهوری اسلامی به نان و نوایی رسیده اند دست از این حرکات معنادار بردارند و به روند جدید فضای کشور ایمان بیاورند؟ آیا بهتر نیست فرصت دهند تا جریان و نیروهای انقلابی به کار خود بپردازند و در پی آن به جبران موقعیت های از دست رفته و بازسازی شرایط بهتر برای زندگی مردم استان همت گمارند؟
این افراد باید بدانند که مردم و نیروهای انقلابی با هدایت بزرگان و نخبگان استان در زمان مناسب که به زودی فرا می رسد به گزینه ی انقلابی، مجرب و توانمند خود دست می یابند و امور استان را به استانداری دلسوز که از سوی دولت انقلابی مأمور آبادانی این خطه ی دلیر پرور می شود، واگذار می گردد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار