نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1400 - 22:13
شب گذشته

نوای جنوب:ائتلاف دو نفره نوای مردم با تک گزینه خود آقای روان دوست معاون فعلی شهردار عالیشهر    به میدان آمد و گروه مقابل از ائتلاف اندیشه پاک نیز با گزینه های بنام شهرام اسلامی از شهرداری خارگ با تحصیلات کارشناسی ارشد عمران و همچنین کاندید  به میدان آمدند.

نوای جنوب:شهرداری عالیشهر تفاهم یا تقابل؟؟

با روی کار آمدن شورای ششم انتظار می‌رفت که فضای رقابت به رفاقت تبدیل شده و اعضا محترم شورا با کنار گذاشتن رقابت ها و اختلافات انتخاباتی در فضای صمیمی و دوستانه در جهت خدمت رسانی به مردم قدم بردارند.






نوای جنوب:  در جلسه روز گذشته شورا که برای انتخاب شهردار و سرپرست تشکیل شده بود برخی اختلافات باعث خروج دو عضو به نشانه اعتراض شد.


ائتلاف دو نفره نوای مردم با تک گزینه خود آقای روان دوست معاون فعلی شهردار عالیشهر    به میدان آمد و گروه مقابل از ائتلاف اندیشه پاک نیز با گزینه های بنام شهرام اسلامی از شهرداری خارگ با تحصیلات کارشناسی ارشد عمران و همچنین کاندید  به میدان آمدند.


پس از ارایه برنامه های سه کاندید ائتلاف دو نفره نوای مردم با شناخت از عدم نظر طرف مقابل به گزینه خود از گزینه خود عبور کرده و فضا را برای انتخاب دو گزینه که هر دو از یک ائتلاف بودن باز گذاشتند.

در ادامه جلسه با اعلام این موضوع که ائتلاف اندیشه پاک قصد  نشاندن  یکی از گزینه های خودرا بعنوان شهردار داشته اند، اعضا دو نفره ائتلاف نوای مردم به این امر معترض شده و خواستار انتخاب آگاهانه بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و حزبی و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و شهرداری و همچین تخصص و تعهد و ... شده و انتخاب خود را بر روی گزینه ای از همان ائتلاف یعنی اسلامی گذاشته و ایشان را انتخاب نمایند که جلسه به تنش کشیده شده باعث خروج بدون رای گیری و دو نفر از اعضا از جلسه و تعطیلی آن شدند.



قطعا در صورت ادامه این تنش در ابتدای شروع بکار شورای ششم عالیشهر نوید بخش آینده‌ای روشن برای این شهر نخواهد بود و باعث بروز اختلاف بیشتر و در نتیجه عقب افتادگی شهر و امورات مردم خواهد بود.



امیدوارم معتمدین شهر و مسئولین محلی با ایجاد فضای همدلی بین اعضا باعث ایجاد روحیه صمیمیت و تفاهم بین اعضا شده و اعضا نیز به دور از فضای تنش و سهم خواهی انتخابی مبتنی بر تخصص و منافع شهر و مردم داشته باش



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار