نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1400 - 00:56

نوای جنوب:دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر تاکید کرد: موج پنجم بسیار خطرناک‌تر از موج‌های دیگر کرونا کی باشد و موارد ابتلا و فوتی بسیار بالا و نگران کننده است.

نوای جنوب:دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر تاکید کرد: موج پنجم بسیار خطرناک‌تر از موج‌های دیگر کرونا کی باشد و موارد ابتلا و فوتی بسیار بالا و نگران کننده است.دکتر سعید کشمیری گفت: امروز ۲۰ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید که  ۸ نفرشان مردانی ۷۹، ۷۶، ۶۷، ۶۵، ۶۴، ۶۳، ۶۲ و ۵۰ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی، فشارخون و دیابت، ۷ نفر زنانی ۷۶، ۷۱، ۶۹، ۵۲، ۵۰، ۴۰ و ۳۷ ساله با سابقه بیماری قلبی، مغزی، تیروئید، کم خونی، فشار خون و دیابت، و  ۵  نفر زنانی ۸۶، ۵۱، ۵۰، ۴۰ و ۳۷ ساله بدون سابقه بیماری بودند.

او همچنین تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در زمان حاضر ۸۱۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۶۷ نفر از این تعداد، در ۲۴ ساعت گذشته در این بخش‌ها بستری شده‌اند که ابتلای ۸۰ نفر از آنان به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۵۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: ۲۲ نفر از این بیماران در وضعیت حاد قرار دارند.

کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۵۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۱۸ نفر به کرونا مبتلا بودند.

او عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶۹ هزار و ۹۴۵ نفر به این ویروس دچار شده و هزار و ۵۰۴ نفر هم جان باخته‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تاکید کرد: موج پنجم بسیار خطرناک‌تر از موج‌های دیگر کرونا است و موارد ابتلا و فوتی بسیار بالا و نگران کننده است.

کشمیری بیان کرد: فقط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دورهمی می‌توانیم از این موج بگذریم. از مردم نیز می‌خواهم جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار