نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 مرداد 1400 - 17:57
سرهنگ سوسنی:

 نوای جنوب:سوسنی عنوان کرد: بعد از گذشت چند ماه و در پی نوسان قیمت خودرو و همچنین نحوه واگذاری خودرو از سوی خودروسازان، متهمان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و مبالغ هنگفتی را از این طریق به دست می‌آورند.

 





نوای جنوب: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند ۱۰ نفره کلاهبرداران خرید و فروش خودرو به ارزش ۱۳۰ میلیارد تومان در شهرستان جم دستگیر شدند.به گفته فرمانده انتظامی استان، کلاهبرداران در قالب بنگاه معاملاتی غیر رسمی خرید و فروش خودرو‌های ایرانی، با سوء استفاده از تورم بازار با تنظیم قرارداد‌های صوری مبالغی از متقاضیان می‌گرفتند.سرهنگ حیدر سوسنی بیان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر انجام کلاهبرداری از طریق خرید و فروش حواله‌های خودرو در شهرستان جم، موضوع با حساسیت در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات فنی کارگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای یک باند کلاهبرداری با تشکیل بنگاه معاملاتی غیر رسمی خرید و فروش خودرو‌های ایرانی، با سوء استفاده از تورم بازار از ۲ سال گذشته تاکنون با تنظیم قرارداد‌های صوری مبالغی از متقاضیان می‌گرفتند و به حساب شخصی خود واریز می‌کردند و تعهد می‌دادند خودرو را به صورت حواله‌ای در مدت زمان ۳ تا ۴ ماه تحویل مشتریان دهند.

رئیس پلیس استان بوشهر ادامه داد: اعضای این باند به قصد فریب شهروندان، ابتدا به تعهد خود عمل می‌کردند و پس از کسب اعتماد عمومی دوباره از مشتریان ثبت نام می‌کردند.

سوسنی عنوان کرد: بعد از گذشت چند ماه و در پی نوسان قیمت خودرو و همچنین نحوه واگذاری خودرو از سوی خودروسازان، متهمان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و مبالغ هنگفتی را از این طریق به دست می‌آورند.

او با بیان اینکه با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان جم ۱۰ نفر از اعضای این باند دستگیر شده‌اند، بیان کرد: در همین زمینه از ۴۸۰ شهروند جمی برای خرید و فروش ۷۲۰ دستگاه خودرو به ارزش ۱۳۰ میلیارد تومان کلاهبرداری شده و هیچ گونه خودروی نیز به مالکین تحویل داده نشده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: همه افراد دستگیر شده این باند کلاهبرداری پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل راجع قضائی شدند.

 سوسنی از مردم خواست، توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و انجام  

 

هرگونه معاملات خودرویی خود را پس از استعلام از پلیس‌های راهور و آگاهی در بنگاه‌های معاملاتی معتبر ثبت کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ سوسنی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار