نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 تير 1400 - 22:16

نوای جنوب:دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا از سوی بسیج جامعه پزشکی در بوشهر راه‌اندازی شد.

نوای جنوب:دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا از سوی بسیج جامعه پزشکی در بوشهر راه‌اندازی شد.برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون در استان بوشهر، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با تلاش بسیج جامعه پزشکی و همکاری شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح در بوشهر راه اندازی شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در بازدید از این مرکز که در مدرسه قائم در منطقه دواس بوشهر قرار دارد گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم سرعت بخشیدن به واکسیناسیون کرونا و در شرایط شیوع موج جدید ابتلا به این بیماری در استان، بسیج جامعه پزشکی بوشهر، نیرو‌های مسلح مستقر در استان و وزارت بهداشت و درمان اقدام به راه‌اندازی یک مرکز تجمیعی کردند.
 
سردار علی رزمجو افزود: در این مرکز تا کنون بیش از ۵۰۰ نفر واکسینه شده‌اند و روند واکسیناسیون به گونه‌ای است که مراجعان کمترین معطلی را خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه سپاه خادم مردم است تاکید کرد: تا زمانی‌که لازم باشد و پشتیبانی واکسن ادامه داشته باشد، روند واکسیناسیون انجام خواهد گرفت.
 
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هم گفت: هم اکنون واکسیناسیون افراد بین ۶۵ تا ۷۰ سال و جاماندگان  سنین ۷۰ سال  به بالا در این مرکز انجام می‌شود.
 
دکتر مراد علی فولادوند افزود: اگر واکسن مورد نیاز به موقع تامین شود، کار واکسیناسیون بدون هیچ وقفه‌ای انجام خواهد شد تا پوشش به جایی برسد که به قطع چرخه اپیدمی کمک شود.
 
این مرکز تجمیعی واکسیناسیون در نوبت صبح  از ساعت ۸ تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فعال است و دو نوع واکسن ایرانی و خارجی به جامعه هدف تزریق می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
واکسن کرونا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار