نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 تير 1400 - 22:14

نوای جنوب:کاپیتان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: دیدار این تیم با فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دسته یک باشگاه های کشور در حکم فینال و مهمترین بازی شاهین در این فصل است.

نوای جنوب:کاپیتان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: دیدار این تیم با فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دسته یک باشگاه های کشور در حکم فینال و مهمترین بازی شاهین در این فصل است. علی حمودی افزود: تیم ما در این فصل شرایط سختی را سپری کرد با این حال با هدف شاد کردن دل هواداران شاهین با تمام توان در بازی روز دوشنبه ظاهر خواهیم شد تا مسیر صعود خود را به لیگ برتر را هموار کنیم.

وی اظهار داشت: جای هواداران در این بازی خالی است اما با این حال امیدوارم تیم به لیگ برتر صعود و شرایطی فراهم شود تا هواداران در بازی‎‌های سال آینده بتوانند در استادیوم حاضر شوند.

مدیرعامل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیز گفت: همه زحمت‏‌های مجموعه تیم باید در بازی این هفته برابر فجر شهید سپاسی به بار بنشید که هواداران نیز باید از ته دل برای موفقیت شاهین دعا کنند.

سعید مسیگر ادامه داد: اگر شرایط کرونایی نبود، به طور قطع انرژی تیم با حضور هواداران ۶۰ تا ۷۰ درصد بیشتر بود و می‎‌توانستیم از هم اکنون خود را برنده بازی بدانیم ولی با این حال جای آنها خالی است.

وی اضافه کرد: هواداران همواره یار دوازدهم تیم شاهین هستند و همواره در موفقیت‌های تیم نقش بسزایی دارند.

سرپرست تیم فوتبال شاهین نیز گفت: شرایط اردوی تیم شاهین در شیراز تا به اینجای کار مطلوب بوده و تمامی شرایط لازم از سوی مسئولان باشگاه فراهم شده است.

رضا صفازاده افزود: با روحیه خوبی که در تمامی مجموعه تیم و باشگاه است امید داریم که در بازی حساس پیش رو نتیجه دلخواه هواداران را کسب کنیم.

وی اظهار داشت: بازیکنان در این فصل متقبل سختی‌ها و دشواری‌های زیادی در مسیر موفقیت شدند که امید است بتوانند در ادامه فصل نیز مزد تلاش خود را بگیرند.

شاهین بوشهر اکنون با ۵۳ امتیاز در رده چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهین بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار