نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 ارديبهشت 1400 - 11:54

نوای جنوب:دکتر سید جواد رکاب پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در بازدید از پروژه های درمانگاهی در دست احداث جم و خورموج گفت:در حال حاضر سه پروژه درمانگاهی در استان مراحل نهایی احداث و تکمیل را سپری می کنند و بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها خواهیم بود.





نوای جنوب:دکتر سید جواد رکاب پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در بازدید از پروژه های درمانگاهی در دست احداث جم و خورموج گفت:در حال حاضر سه پروژه درمانگاهی در استان مراحل نهایی احداث و تکمیل را سپری می کنند و بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها خواهیم بود.ظرفیت درمانی تامین اجتماعی استان افزوده خواهد شد و با بهره برداری از این مراکز سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی استان افزایش می یابد.

دکتر رکاب پور افزود:دو پروژه درمانگاهی دیگر هم در شهرهای دلوار و دیلم آغاز شده و امیدواریم این پروژه ها هم در موعد مقرر تحویل و به جمع مراکز ملکی تامین اجتماعی استان افزوده شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر همچنین در ادامه بازدید از مراکز درمانی  بر تسریع روند اجرایی طرح توسعه 10تخت بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه تاکید کرد.

دکتر رکاب پور گفت:ظرفیت فعلی بیمارستان عسلویه پاسخگوی نیاز بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی نیست و در تلاش هستیم با افزایش تخت های این بیمارستان و سایر خدمات قابل ارائه گامی در جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به جامعه هدف برداریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:با بهره برداری از پروژه های درمانگاهی در دو شهرستان دشتی و تنگستان همه شهرستانهای استان از خدمات مراکز ملکی تامین اجتماعی برخوردار خواهند شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مدیریت درمان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار