نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 فروردين 1400 - 10:40

نوای جنوب:رئیس انجمن هتلداران استان بوشهر گفت: تنها ۵ درصد از ظرفیت اقامتگاهی استان بوشهر اشغال شده است که درصد بسیاری پایینی نسبت به سال‌های قبل از شیوع کرونا محسوب می‌شود.

نوای جنوب:؛ سید احمد قاسمی‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا؛ افزود: پذیرش انفرادی مسافران در شهرستان‌های زرد صورت می‌گیرد اما  در شهرهای نارنجی و قرمز تنها  تورهای گردشگری در صورتی که هم تور و هم راهنمای آن کد رهگیری دریافت کرده باشند، پذیرش می‌شوند.

وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل‌های سراسری مقابله با ویروس کرونا، مراکز اقامتی تنها می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت خود فعالیت کنند که با توجه به شرایط حاضر بعید است این میزان از تخت‌های اقامتی استان اشغال شود.

رئیس انجمن هتلداران استان بوشهر یادآورشد: در طی ۲ سال قبل از شیوع کرونا استقبال از هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی استان بوشهر در تعطیلات نوروزبسیار خوب بود طوریکه بیش از ۹۰ درصد از این ظرفیت تکمیل می‌شد و در مقاطعی به ۱۰۰ درصد نیز رسید.

قاسمی‌زاده اذعان کرد: از زمان شیوع کرونا هتلداران و سایر بخش‌های اقامتی استان بوشهر بسیار متضرر شده‌اند طوریکه بسیاری از آنها قادر به ادامه فعالیت نیستند و امیدواریم با رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا هر چه زودتر پایان یابد.

ظرفیت تخت‌های اقامتی استان بوشهر شامل هتل، هتل آپارتمان، بومگردی و خانه مسافر به  ۵ هزار و ۱۵۰ تخت می‌رسد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار