نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 اسفند 1399 - 17:40
فرمانده انتظامی گناوه:

نوای جنوب:فرمانده انتظامي شهرستان گناوه در پايان با اشاره به اين که قاتل در بازجويي هاي اوليه اعلام کرد که به علت اختلافات شخصی با وی درگیر و و مرتکب اين جنايت شده است، گفت: متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.





نوای جنوب:فرمانده انتظامي شهرستان گناوه، از دستگیری عامل نزاع و قتل نوجوان19 ساله در خیابان ساحلی شهر گناوه در کمتر 6 ساعت خبر داد.
 
،سرهنگ "حسین احمدی"، بيان داشت: شب گذشته در پي تماس تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره نزاع و درگيري در خیابان ساحلی ، سریعا ماموران پلیس به محل اعزام شدند.
وي در ادامه افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد در پي درگيري و نزاع نوجواني 19 ساله با اصابت يک ضربه عميق چاقو در ناحيه قلب پس از انتقال به بيمارستان  فوت مي کند.
سرهنگ "حسین احمدی" با بیان اینکه  قاتل پس از قتل متواري شد, عنوان داشت: با تشکیل تيم هاي ويژه اطلاعاتي و پليس آگاهي عامل قتل شناسایی و اقدامات انتظامي   برای دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: با به کارگيري شگردهاي خاص پليسي، همکاری ریش سفیدان و معتمدان محلی قاتل مجبور شد کمتر از 6 ساعت از وقوع قتل خود را تسلیم پلیس کند.
فرمانده انتظامي شهرستان گناوه در پايان با اشاره به اين که قاتل در بازجويي هاي اوليه اعلام کرد که به علت اختلافات شخصی با وی درگیر و و مرتکب اين جنايت شده است، گفت: متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قتل گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار