نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 اسفند 1399 - 01:47

نوای جنوب:پیش از این ۷ نفر در استان بوشهر به ویروس جهش یافته انگلیسی مبتلا شده بودند.

نوای جنوب:سعید کشمیری بیان کرد: از پنج مورد شناسایی شده، دو مورد آن‌ها در شهرستان عسلویه، دو مورد در شهرستان دشتی و یک مورد در شهرستان بوشهر بوده است.

او افزود: از پنج مورد مبتلای ویروس جهش یافته جدید شناسایی شده تا کنون سه مورد آن‌ها فوت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: تا کنون ۱۲ مورد مبتلای جدید به ویروس جهش یافته در استان بوشهر شناسایی شده است.

دکتر کشمیری تاکید کرد: با توجه به رنگبندی جدید شهرستان‌ها و نارنجی شدن سه شهرستان گناوه، دیلم و کنگان و زرد شدن هفت شهرستان دیگر استان بوشهر باید محدودیت‌ها شدیدتر و رعایت موارد بهداشتی بیشتر از قبل شود.

او ادامه داد: با توجه به قدرت انتشار سریع سوش جدید ویروس کرونا که این قدرت انتشار ۷۰ درصد بیشتر از گونه قبلی می‌باشد، باید در شرایط حساس اپیدمی بیماری کرونا ضوابط بهداشتی را رعایت کنیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با توجه به همجواری با استان‌هایی که در شرایط قرمز قرار دارند و در پیش رو داشتن تعطیلات نوروزی، این افزایش می‌تواند برای استان بوشهر زنگ خطری باشد.

دکتر کشمیری بیان کرد: برای جلوگیری از وقوع موج چهارم کرونا از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم که تعطیلات عید به سفر نروند و با در خانه ماندن همراه با کادر بهداشت و درمان گامی برای مبارزه با این ویروس منحوس بردارند.

اوافزود: با توجه به فصل و آب و هوای مناسب استان بوشهر در این شرایط سخت کرونایی از آحاد هم استانی‌های مهمان نواز خواهشمندم که تا پایان اپیدمی نه به سفر رفته و نه میزبان مسافر‌هایی از شهرستان‌های دیگر بوده تا با کمک هم و با یاری خدا این روز‌های سخت به پایان برسد.

پیش از این ۷ نفر در استان بوشهر به ویروس جهش یافته انگلیسی مبتلا شده بودند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرونای انگلیسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار