نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 آذر 1399 - 08:27

نوای جنوب:

از نگاه برخی معامله‌گران، ضرر‌های متوالی در بازار سهام برای برخی افراد ممکن است موجب شود که ترجیح دهند از این بازار خارج و به بازار ارز و سکه وارد شوند.

نوای جنوب:در چهارمین روز هفته، رفتار معامله‌گران ارزی تغییر کرد. آن‌ها که در روز‌های قبل جسارت چندانی برای ورود به بازار نداشتند، روز سه‌شنبه با قدرت زیادی خریدار شدند. نتیجه تغییر رفتار آنها، برگشت دلار به بالای مرز ۲۶هزار تومانی بود.

 ساعت ۳ بعدازظهر اسکناس آمریکایی در بازار با قیمت ۲۶ هزار و ۵۰ تومان مورد معامله قرار می‌گرفت که ۲۳۰ تومان بیشتر از روز دوشنبه بود. پس از ساعت ۴ بعدازظهر هم گفته می‌شد که ارقام بالاتری برای دلار ثبت شد که ممکن است روند بازار در روز جاری را تحت‌تاثیر قرار دهد.

در واکنش به افزایش قیمت دلار، سکه تمام بهار آزادی راه صعودی را در پیش گرفت و توانست ۱۹۰ هزار تومان رشد را به ثبت برساند و به محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی قدم بگذارد. جدا از افزایش قیمت دلار، تا ساعت ۴ بعدازظهر دیروز، بهای اونس طلا در بازار‌های جهانی هم روند افزایشی داشت و این مساله موجب شده بود که معامله‌گران سکه با فراغ‌بال بیشتری در موقعیت خرید قرار بگیرند.

سکه روز دوشنبه به بالای مرز ۱۲ میلیونی برگشته بود و پیشروی بیشتر قیمت آن در روز سه‌شنبه تا حدی انتظارات افزایشی بازار را تقویت کرد. سکه در صورتی که بتواند خود را بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حفظ کند، هدف ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را در مقابل خود خواهد دید و در صورت شکست این هدف، ارقام بالای ۱۳ میلیون تومان برای بازار قابل تصور خواهند بود. با این حال، برخی از معامله‌گران عنوان می‌کردند که هنوز زود است که از برگشت بازار به مسیر افزایشی سخن گفت.

از نگاه آنها، همچنان قیمت سکه می‌تواند به زیر مرز ۱۲ میلیون تومان بازگردد و برای این منظور کافی است که دلار محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست بدهد. با این حال، حداقل دیروز بازیگران ارزی تمایلی برای قرار گرفتن در موقعیت فروش نداشتند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سکه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار