نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 شهريور 1399 - 13:01

نوای جنوب: امام جمعه بوشهر گفت: با اینکه استان بوشهر جایگاه ویژه‌ای در کشور و در سطح بین الملل دارد، اما هنوز در استان مناطقی می‌بینیم که با محرومیت مواجه هستند.

نوای جنوب:

  امام جمعه بوشهر گفت: با اینکه استان بوشهر جایگاه ویژه‌ای در کشور و در سطح بین الملل دارد، اما هنوز در استان مناطقی می‌بینیم که با محرومیت مواجه هستند.

 

  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تشکر از تلاش‌های او در راه اعتلاء و پیشرفت استان و بیان اینکه این دو شهرستان از مهمترین مناطق استان بوشهر هستند، بیان کرد: این دو منطقه از نظر جغرافیایی و اقتصادی جایگاه فوق العاده مهمی در استان دارند و تاریخ دشتی و تنگستان چنان شکوهی دارد که شکوه استان بوشهر را باید در اینجا جستجو کرد.

او ادامه داد: بزرگان، علما، سرداران و شهدای این منطقه نقش بسیار پررنگ و بزرگی در تاریخ استان بوشهر داشته اند.

امام جمعه بوشهر با اشاره وضعیت توسعه یافتگی دشتی و تنگستان، عنوان کرد: در این دو شهرستان تلاش‌ها و کار‌های زیادی صورت گرفته، ولی با حالت آرمانی فاصله زیادی دارد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه باید سند توسعه دشتی و تنگستان نوشته شود، تاکید کرد: لازم است در زمینه آب، اشتغال مولد، رونق تولید و ایجاد صنایع تبدیلی در زمینه‌های کشاورزی و پتروشیمی، برطرف کردن فقر و حمایت از گروه‌های مستمند، و در حوزه حمل و نقل، کار‌های اساسی و زیر بنایی صورت گیرد.

او گفت: با اینکه استان بوشهر جایگاه ویژه‌ای در کشور و در سطح بین الملل دارد، اما هنوز در استان مناطقی می‌بینیم که با محرومیت مواجه هستند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: باید تلاش‌ها مضاعف و پیشرفت‌ها به روز باشد و در کار‌ها از جوانان انقلابی و نجیب استفاده شود.

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دشتی و تنگستان، افزود: در این دو شهرستان نیازمند دو بیمارستان با امکانات بروز هستیم که علاوه بر پوشش منطقه‌ای، پوشش استانی نیز داشته باشند.

او ضریب امنیت را در دشتی و تنگستان بسیار بالا عنوان کرد و گفت: در این دو منطقه ضریب امنیت به علت فرهنگ مردم بسیار بالاست که این مایه افتخار است و باید این ضریب ارتقاء یابد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
غلامحسین کرمی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار