نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 مرداد 1399 - 17:30

نوای جنوب: در دیدار و نشست ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه با استاندار محترم بوشهر، پیگیری امورات مهم و تسریع در توسعه و عمران شهر وحدتیه صورت گرفت.

نوای جنوب:

🌀🔷 در دیدار و نشست ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه با استاندار محترم بوشهر، پیگیری امورات مهم و تسریع در توسعه و عمران شهر وحدتیه صورت گرفت.

 در این نشست و دیدار  که در آستانه هفته دولت ودر روز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه درمحل دفتر استاندار برگزار گردید آقای حاج کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی و دکتر گراوند استاندار محترم استان بوشهر حضور داشتند.

🌀🔷 در ابتدای نشست آقای کشاورز ضمن نکوداشت یاد و خاطر شهیدان عرصه خدمت وتلاش شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت خدمت تمامی دولت مردان وخادمین ملت همچنین تقدیر وتکریم تلاشها و زحمات استاندار، معاونین، مدیران کل،فرماندار دشتستان و تمامی تلاشگران و مدیران دولت جمهوری اسلامی که در راستای توسعه وعمران شهرها وروستاها خصوصا تعامل،همراهی و مساعدت درامر توسعه همه جانبه و پیشرفت شهر وحدتیه سرزمین نفت و نخلستان که منتج به جلب رضایتمندی عمومی خواهد شد طی سخنانی تصریح نمود: شهر وحدتیه به عنوان تنها شهر نفت خیز شهرستان دشتستان سرزمین نفت ونخلستان با موقعیت ممتاز جغرافیایی و استقراری  درمسیر ترانزیتی و محور مواصلاتی استانهای فارس، بوشهر و خوزستان واقع گردیده که با ظرفیت ها، قابلیت ها وتوانمندیهای متعدد و مهم در زمینه مردم همیشه درصحنه و شهید پرور، نیروهای فعال و کاردان انسانی،نخلستان زیبا،زمینهای  کشاورزی و.... مستحق توجه و نظر بهتر و ویژه و اختصاص اعتبار وامکانات لازم جهت طی طریق توسعه پایدار و متوازن و پیشرفت همه جانبه است.

🌀🔶 کرامت کشاورز ادامه داد:به لطف الهی و همکاری و مساعدت ارزشمند مسئولین نظام اسلامی و همکاری وتلاش شهروندان فهیم، این شهر پله ها و مدارج توسعه و عمران را یکی پس از دیگری طی نموده لیکن نیل به افق و آرمان نهایی عمران وآبادانی نیازمند بذل محبت و توجه وافر استاندار محترم ودیگر خادمین مردم در نظام اداری میباشد.

🌀🔷 ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه افزود: اهم مطالبات و درخواستهای شهروندان و مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه را اختصاص اعتبار و بودجه لازم و تلاش و همکاری و نگاه ویژه جهت موارد ذیل عنوان نمود:

🔹توسعه و تجهیز مرکز جامع سلامت شهر

🔹احداث وراه اندازی سالن اجتماعات

🔹بکارگیری و استخدام نیروهای بومی در تاسیسات نفت نرگسی

🔹احداث پارک بزرگ گردشگری بهاران

🔹اختصاص بخشداری و استقرار ادارات درسطح شهر جهت خدمات دهی بهتر و بیشتر به شهروندان

🔹ساماندهی سه راهی و تعریض محور مواصلاتی به وحدتیه

🔹 هماهنگی با نماینده محترم مردم درمجلس جهت طرح بحث اصلاح تعرفه برق مصرفی شهروندان درفصول گرم سال با همکاری وزارت نیرو

🌀🔶 در پایان دکتر گراوند استاندار محترم بوشهر نیز طی سخنانی ضمن تشکراز آقای کشاورز بابت پیگیری مستمر امورات شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان و گرامی داشت و تبریک هفته دولت و تسلیت فرارسیدن ایام محرم در خصوص موضوعات و مسائل مطروحه مربوط به شهر وحدتیه با ابراز امیدواری و امید به تلاش همه جانبه برای تسریع در حل مشکلات و حصول رضایتمندی شهروندان، قول پیگیری و تسریع در احقاق حق، توسعه و عمران بهتر و بیشتر شهر وحدتیه را دادند.

🌀🔷 استاندار بوشهر همچنین افزود: پروژه ملی وحیاتی احداث سد دالکی و تسریع در اجراو تکمیل این پروژه آبی نقش موثر و مهمی در توسعه همه جانبه منطقه وحدتیه خصوصا بخش کشاورزی و نخلداری خواهد داشت. ایشان پیگیری تک تک موارد خواسته شده را مورد تاکید قرار دادند.













کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرامت کشاورز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار