نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 مرداد 1399 - 12:14

نوای جنوب:پس از گذشت 46 روز از حذف بسته های پرطرفدار اینترنت توسط دو اپراتور ایرانسل و همراه اول، بالاخره پیگیری وزارت ارتباطات به نتیجه رسید و این اپراتور از روز گذشته بسته های خود را به حالت سابق بازگرداندند.

نوای جنوب:پس از گذشت 46 روز از حذف بسته های پرطرفدار اینترنت توسط دو اپراتور ایرانسل و همراه اول، بالاخره پیگیری وزارت ارتباطات به نتیجه رسید و این اپراتور از روز گذشته بسته های خود را به حالت سابق بازگرداندند.این خبر را «حسین فلاح جوشقانی» معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات در توئیت خود اعلام کرد وافزود: «یک شنبه شب دو اپراتور تلفن همراه، بسته‌‌های اینترنتی بلند مدت و پرطرفدار حذف شده‌ خود را باز می‌گردانند».

همچنین بررسی سامانه های ارائه اینترنت توسط دو اپراتور، صحت و سقم خبر منتشر شده توسط معاون وزیر را تایید کرد.

«آذری جهرمی» وزیر ارتباطات هم با استوری کردن توئیت معاون خود، این خبر را به مخاطبان رساند.

«محمد واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور هم دیگر مقام دولتی بود که در این باره توئیت کرد و با هشتگ «حق الناس» نوشت: «در روزهایی که بخش قابل توجهی از امور مردم در بستر فضای مجازی می‌گذرد، بازگشت بسته‌های بلندمدت اینترنت همراه اقدام مثبتی است. پیگیری‌های مجدانه وزارت ارتباطات در این زمینه و همکاریِ -هرچند دیرهنگام- اپراتورها قابل تقدیر است».

بسته‌های کاربردی و بلند مدت اینترنت دو اپراتور اول کشور سیزدهم تیرماه حذف شدند و پس از این اقدام و با پیگیری‌های دولت بسته‌های کاربردی و بلند مدت اینترنت این دو اپراتور کشور به روال گذشته بازگشت.

اما نکته قابل تامل درباره سرانجام پول های مردم است که در این مدت به جیب اپراتورها رفته؛ ضمن اینکه باید از دولتی ها پرسید چرا نظارت‌ها این قدر ضعیف است که دو اپراتور می‌توانند حدود 50 روز در برابر قوانین مقاومت کرده و به کسی پاسخگو نباشند.

گویا پرونده این تخلف در سازمان تعزیرات حکومتی در حال بررسی است و باید منتظر صدور حکم آن بود و دید که در نهایت گران فروشی صورت گرفته در این مدت چگونه به کاربران این دو اپراتور بازخواهد گشت؟



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اینترنت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار