نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 مرداد 1399 - 00:20
نامه عضو شورای اسلامی شهر بوشهر به نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی

نوای جنوب:   اکبر توسلی در نامه ای به عبدالکریم جمیری  از وی خواست تا در تعیین تکلیف حکم  شهردار بوشهر توسط وزارت کشور ، ورود کند.





 

نوای جنوب:   اکبر توسلی در نامه ای به عبدالکریم جمیری  از وی خواست تا در تعیین تکلیف حکم  شهردار بوشهر توسط وزارت کشور ، ورود کند.

در این نامه که نسخه‌ای از ان به بوشهری‌ها ارسال شده امده است :                 

جناب آقای دکتر جمیری

نماینده محترم مردم شریف و بزرگوار بوشهر  گناوه دیلم*             

باسلام و آرزوی تندرستی  مستحضرید که شورای شهر بوشهربا شش رای وعدم حضور سه عضو معترض بخاطر تضییع حقوق دیگر نامزدها در اول خردادسال جاری نسبت به انتخاب شهردار اقدام نمود و تاکنون علیرغم مهلت ده روزه قانونی وزیر در پاسخ به مصوبه شورا مرقومه یا پاسخی مشاهده نشده بطوریکه ریاست شورا و هیات رییسه همه بدون توجه به وظایف  قانونی مبنی بر پیگیری کتبی و یا اقدام به تشکیل جلسه باعث شده اند که شورای  شهر بوشهر که جنابعالی نماینده آن هستید مشمول مواد ۹۲ و ۹۳ قانون شورا ها قرار  و در آستانه  انحلال قرارگیرد  بطوری که شهرداری شهر از تاریخ ۱۶مرداد فاقد مسئول بوده است. اینک ازآن مقام محترم خواهانم  که دستور فرمایید وزیر محترم کشور راسأ ورود نموده و دستور صادر نمایند علیرغم پاسخ دستگاههای نظارتی در کمترین موعد چرا وزارتخانه وی ازاول خرداد تاکنون پاسخ نداده و باعث شده شورای شهر در آستانه انحلال قرارگیرد. واز دستگاههای نظارتی نیز بخواهید چنانچه این تعلل با اطلاع ریاست شورا یا هیات رییسه را هم شامل شده  برابر ماده ۹۳ شورا اقدام به عمل آید. هرچند با کمال تاسف باید گفت که با توجه به عملکرد ضعیف شورا و متاسفانه انتخاب ۸ نفر شهردار و سرپرست در کمتر از سه  سال شاید انحلال  شورا بحق وخواست اکثریت شهروندان باشد.تسریع در صدور دستورمزید امتنان  است.

با احترام
*اکبر توسلی*
*عضو شورای شهر بوشهر*



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای شهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار