نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 تير 1399 - 13:15

نوای جنوب:دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: شهرستان دیر از جمله مناطق بی‌حاشیه استان بوشهر است.

نوای جنوب:علی حسن‌پور ظهر یکشنبه در نشست تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر، با گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: شهید دکتر بهشتی شخصیت بی‌نظیری بود و ما در دستگاه قضائی وام‌دار ایشان هستیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر با بیان اینکه یکی از خصیصه‌های قوه قضائیه استقلال است، افزود: اصل استقلال به معنای این نیست که نسبت به سایر مراجع بی‌توجه باشیم، بلکه قاضی باید در رأی بر اساس قانون و شرع و عقل عمل کند.

 

وی با اشاره به اینکه تخلفات در دستگاه قضائی نسبت به دیگر دستگاه‌ها کم‌تر است ولی همین هم زیاد است، ادامه داد: ریشه امنیت عدالت است و برای برقراری عدالت در دستگاه قضائی نیاز به ملزوماتی است که قضات پاک‌دست بخشی از آن هستند و در کنار آن کارکنان و مرتبطین تشکیلات قضائی و شهود نیز باید سالم باشند.

 

حسن‌پور از راه‌اندازی سامانه‌ای در بحث شهود در دستگاه قضائی خبر داد و گفت: برخی شغل‌شان شهود اجاره‌ای است که باید ضمن شناسایی آنها برخورد لازم نیز صورت گیرد.

وی با تأکید بر لزوم نظارت مدیران دستگاه‌ها بر مجموعه خود، یادآور شد: مردم در اجرای عدالت نقش اساسی دارند و باید آگاهی خود را نسبت به مسائل بالاتر ببرند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر بیان کرد: شهرستان دیر از جمله مناطق بی‌حاشیه استان بوشهر است که نشان‌دهنده تدبیر مدیران و تعامل خوب مردم است که باید این هماهنگی و انسجام حفظ شود.

در این آئین از خدمات اکبر احمدی تقدیر و علی یزدانی‌پور به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دیر معارفه شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار