نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1399 - 13:19

نوای جنوب:  در راستای اصلاح، ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز جاده دسترسی و معابر شهر،مسئولین پلیس راهور استان و شهرستان از شهر وحدتیه بازدید میدانی نمودند.

نوای جنوب:  در راستای اصلاح، ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز جاده دسترسی و معابر شهر،مسئولین پلیس راهور استان و شهرستان از شهر وحدتیه بازدید میدانی نمودند.

  در این بازدید که روز شنبه ۲۴ خردادماه و با هماهنگی و تلاش مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه صورت گرفت، جناب سرهنگ مصدق معاون پلیس راه استان بوشهر،سرگرد خواجه رئیس پلیس راه دالکی ، آقایان حاجب فرد بخشدار سعدآباد در معیت کارشناسان بخشداری ، مهندس عباسی شهردار شهر در معیت کارشناسان شهرداری، کشاورز و ارشدی رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه و مهندس رزمجو رئیس راهداری بخش سعدآباد حضور داستند.

 در این بازدید فنی، میدانی و کارشناسی که با دعوت و تلاش مجموعه مدیریتی شهر صورت گرفت، مسئولین حاضر از نقاط حادثه خیز و دارای مشکل ترافیکی نظیر:

  جاده و مسیر ارتباطی از سه راهی تا شهر وحدتیه

  اصلاح هندسی و ساماندهی تقاطع موجود در خیابان ولیعصر(عج)

 اصلاح هندسی و ساماندهی چهاراه خروجی شهر به سمت شهر سعدآباد

 بازدید نمودند و با ارائه توضیحات کارشناسی لازم از جانب شهردار و کارشناسان شهرداری، از دیدگاهها و طرح های ترافیکی مجموعه  شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه مطلع گردیدند.

  در پایان این بازدید مقرر گردید کمیته ای کارشناسی تشکیل و جهت تسریع در رفع و ساماندهی نقاط حادثه خیز با همکاری مسئولین امر اقدامات لازم و مقتضی صورت پذیرد.

























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار